Sony Xperia P

• 1 april 2014
  • 5 reacties
  • 2020 keer bekeken

Vandaag wordt voor de derde keer mijn toestel opgehaald voor reparatie. Connection error. Heel irritante storing, want na verlies netwerk moet deze weer handmatig worden ingesteld. Samen met netwerk uitval, valt ook de trilfunctie weg. Zowel bij WiFi als 3G. Ik begreep dat na een derde reparatie een ander toestel geleverd wordt, maar ik wil wel kwijt dat ik tot die tijd met een zeer onbetrouwbaar toestel rondloop. En de dag prijs dat mijn lease afloopt.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Beste Rulio,

het is niet zo dat je na 3x reparatie, automatisch een nieuw toestel krijgt.

Vaak is dit het geval na 4x reparatie voor het zelfde probleem. Echter kan ik je dit niet met zekerheid zeggen. Dit kan het reparatiecentrum je beter uitleggen.

Vervelend dat je op dit moment een niet goed werkend leentoestel in gebruik hebt. Ik wil je adviseren om hierover ook contact op te nemen met Smartcare. Dit kan via onze klantenservice.

De laatste zin uit je post, begrijp ik niet geheel. Zou je dit kunnen toelichten?

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Afra

Het gaat niet om het leentoestel, dat schrijf ik ook niet.

En vaak, na vier keer geeft niet echt duidelijkheid. Is de norm nu 3 of 4. 

Ik ben hier niet mee geholpen.

Gr

Reputatie 7
Badge +12
Als een toestel voor de 4e maal ter reparatie wordt aangeboden en het blijft dat er weer een klacht is dan zal er een andere oplossing moeten komen.

Reputatie 5
Badge +2
Beste Rulio,

wanneer je toestel 4x voor dezelfde klacht ter reparatie wordt opgestuurd, dient er een andere oplossing te worden aangedragen.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reputatie 7
Badge +11
Beste Rulio,

We hebben geen verdere berichten van je ontvangen betreffende het probleem met je toestel.

Is het een en ander inmiddels opgelost?

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer