Sony xperia T

Halloo,

Ik heb via mijn abonnement een Sony Xperia T erbij gekregen, nu wilde ik hem vanochtend gaan gebruiken maar nu reageert hij nergers meer op. Als ik op het aan/uit knopje druk reageert hij super sloom maar van de beveiliging afhalen lukt niet. Verder kan ik er niks meer mee. Heeft iemand enig idee wat ik hier aan kan/moet doen?

Groetjes

Jeffrey

4 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Beste Jeffrey,

via welke weg heb je het abonnement i.c.m. het toestel aangeschaft? Hoe lang had je het toestel toen je erachter kwam dat deze niet naar behoren werkt?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reputatie 4
Badge
Je zegt dat hij wel reageert op de aan/uit knop? Dan kun je hem als het goed is gewoon uitschakelen, zonder dat je hem hoeft te unlocken... heb je hem al een keer opnieuw opgestart? Als dat dan lukt zou ik wellicht een aantal apps gaan verwijderen...

Reputatie 6
Badge +2
Waarom apps verwijderen dan? De XperiaT is een rap toestel die wel een groot aantal apps aan zou moeten kunnen.

Reputatie 4
Badge
Ik heb zelf ook de Xperia T, heb een behoorlijk aantal apps erop staan en hij blijft razendsnel (ook met benchmarks als quadrant & linpack etc). Maar mocht het niet aan het toestel zelf liggen, lijkt het mij dat er een slecht ontworpen/malafide app op geinstalleerd staat. Ik heb mijn toestel sinds november, weet excact welke app ik installeer en heb zelfs nog nooit een spontane reboot gehad....vandaar mijn suggestie om wat apps te de-installeren.

Reageer