Beantwoord

Sony xperia xz1 niet op vooraad

• 3 maart 2018
  • 2 reacties
  • 55 keer bekeken

Vraagje heb afgelopen woensdag een abbonoment afgesloten met een sony xperia xz1 die zou donderdag geleverd worden maar was schijnbaar niet op voorraad hoelang gaat dit duren??

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Bart_ 6 maart 2018, 13:24

Dag Lisetteb en goed dat je je vraag hier op het Forum stelt! Ik kan inderdaad zien dat de voorraad van deze toestellen zeer beperkt is en dat de bestellingen daarom vertraagd zijn. Het is ook weer afhankelijk van het specifieke type dat je hebt besteld. Ik kan ook geen harde uitspraken doen of je garanties geven, omdat we afhankelijk zijn van externe leverpartijen. Je bestelling kun je hier volgen, daar krijg je de updates op te zien.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Dag Lisetteb en goed dat je je vraag hier op het Forum stelt! Ik kan inderdaad zien dat de voorraad van deze toestellen zeer beperkt is en dat de bestellingen daarom vertraagd zijn. Het is ook weer afhankelijk van het specifieke type dat je hebt besteld. Ik kan ook geen harde uitspraken doen of je garanties geven, omdat we afhankelijk zijn van externe leverpartijen. Je bestelling kun je hier volgen, daar krijg je de updates op te zien.
Reputatie 7
Badge +19
Dag LisetteB. Heb je inmiddels al iets meer duidelijkheid over je bestelling? Laat het me weten als ik je nog ergens mee kan helpen.

Reageer