Sony Xperia Z - Slecht bereik

• 11 augustus 2013
  • 1 reactie
  • 6077 keer bekeken

OP 2 maart heb ik mijn abonnement verlengd bij KPN. Eerder postte ik al een bericht, dat ik er erg van baal dat nu de leasecontracten ineens weer opgeheven zijn. Daar viel niets aan te veranderen helaas...

Nu blijkt, tot overmaat van ramp, dat de Sony Experia Z een erg slecht bereik heeft. Zowel de 3G verbinding valt regelmatig weg, maar ook kan de telefoon met moeite de Wifi verbinding thuis tot stand houden. Alles heb ik al geprobeerd als het om instellingen en verbinding gaat. Even zoeken op internet geeft als resultaat dat dit aan de Sony Xperia Z ligt. Het toestel is kennelijk niet in staat om goed een verbinding vast te houden, of te zoeken. 

Is er een mogelijkheid om mijn toestel om te ruilen c.q. enige mogelijkheid om hier iets aan te doen? Ik betaal namelijk liever niet voor én een leasecontract, én een peperdure telefoon waarvan de verbinding regelmatig wegvalt. Dat vind ik een beetje teveel van het goede. 

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2
Persoonlijk zou ik het volgende doen.

Backup maken, toestel resetten naar fabrieksinstellingen en de backup weer terugzetten.

Als dat niet helpt zou ik het toestel onder garantie/verzekering laten nakijken via KPN.

Reageer