sony xperia z1 compact lime

• 23 januari 2014
  • 6 reacties
  • 3347 keer bekeken

hallo kpn,

hij komt dan begin volgende maand uit maar vroeg me af of jullie hem ook de sony xperia z1 compact lime(nadruk op lime :)), beschikbaar worden bij kpn?gaan leveren bij abbonementen?

6 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Beste Poesmij,

ik kan je niet vertellen of en wanneer dit toestel bij KPN in het assortiment wordt opgenomen en of deze ook in de Lime variant beschikbaar komt.

Hiervoor adviseer ik je onze website in de gaten te houden.

Mochten wij dit toestel niet aan gaan bieden, dan is het altijd mogelijk deze via een derde partij (bijvoorbeeld een Phonehouse) i.c.m. een KPN abonnement aan te schaffen.

Met vriendelijke groet,

Afra

Een Xperia Z1 Compact kopen is gewoon mogelijk bij KPN & Hi, bekijk de link maar dan kun je direct de abonnementen met elkaar vergelijken. 

Reputatie 5
Badge +2
Beste BartKling,

ik denk dat Poesmij bedoelt, of ze deze via KPN ook kan aanschaffen.

Vandaar mijn antwoord. Het toestel is namelijk (nog) niet in het assortiment van KPN opgenomen. Dus kan voor nu alleen via derden worden besteld. 

De link die jij mee stuurt, is geen KPN website en linkt door naar de PDA shop. Via hen kan je het toestel inderdaad bestellen i.c.m. een KPN abonnement. Echter heb je het toestel dan niet bij KPN aangeschaft.

Met vriendelijke groet,

Afra

Ik zie hem ook wle graag in het KPN pakket verschijnen, heb een zakelijk telefoonnummer en om nou  een los toestel en moeten gaan kopn vind ik ook zo iets.

Ik hoef helemaal geen hele grote plaat glas  te hebben, die past niet in de werkkleding. Ik heb  wel behoefte aan een stevige watervaste etc. smartphone. Deze klinkt gewoon erg veelbelovend

ohja, Lime is geen voorwaarde voor mij....

Reputatie 5
Badge +2
Beste logger12,

leuk om te lezen dat je enthousiast bent over de Xperia Z1 Compact.

Ik adviseer je onze website in de gaten te houden, voor alle updates in ons assortiment.

Mocht het toestel niet worden opgenomen in ons assortiment, dan is altijd mogelijk het toestel via een derde partij, i.c.m. een KPN abonnement aan te schaffen, ook i.c.m. zakelijk.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reageer