Beantwoord

Sony Xperia Z3+

• 17 juni 2015
  • 14 reacties
  • 602 keer bekeken

Ik ben heel benieuwd wanneer het nieuwe Sony vlaggenschip besteld kan worden icm een KPN abo.

icon

Beste antwoord door kernel 17 juni 2015, 12:59

Hi,

Ik vernam van Sony Xperia Webcare dat de Z3+ alleen icm een T-Moible abo te bestellen valt. Daarom heb ik net mijn abo verlengd met een Sony Xperia Z3 

dank voor de reacties en de hulp.

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Volgens mij is dit toestel alleen bij T-Mobile te verkrijgen. Wel kan je natuurlijk een toestel los kopen met een sim-only.

Robin
Ik kan me niet voorstellen dat een sony toestel de gehele levensduur slechts bij 1 provider te bestellen is. Zijn hier meer (recente) voorbeelden van?

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

De G Flex 2 was ook exclusief bij T-Mobile. Deze toestellen zijn dan wel bij verschillende winkels te koop, maar niet te vinden bij KPN of Vodafone. En zo is de Xperia M2 Aqua exclusief bij Vodafone te verkrijgen.

Robin
Thanks voor je reacties Robin!

Jammer dat we als consumenten beperkt worden in onze keuzes. Stomme marketingafdelingen :(

Reputatie 7
Badge +24
Hoi , 

Welkom op het forum van KPN. Voor nu zie ik het toestel niet op de planning staan. Mocht deze er toch komen, dan kun je dit op onze website zien, maar daar heb je nu natuurlijk niet zoveel aan. Wat misschien wel mogelijk is om dit toestel via CoolBlue of een andere externe aanbieder te bestellen. Zij hebben hierin vaak een ruimere keuze. Het toestel los kopen met een Sim Only abonnement zoals aangeeft, is natuurlijk ook nog een optie. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Hi,

Ik vernam van Sony Xperia Webcare dat de Z3+ alleen icm een T-Moible abo te bestellen valt. Daarom heb ik net mijn abo verlengd met een Sony Xperia Z3 

dank voor de reacties en de hulp.

Reputatie 7
Badge +24
Goedemorgen Kernel, 

Ondanks dat ik het erg jammer vind dat je bent overgestapt, hoop ik dat je toestel erg goed bevalt! Ik hoop je in de toekomst weer terug te mogen verwelkomen bij KPN. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Niet getreurd ik heb verlengd bij KPN!

Reputatie 7
Badge +24
Dat is leuk om te lezen dat je bij ons blijft 🙂. Ik las je bericht verkeerd, excuses hiervoor! Heb je je Z3 al in huis? 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Wat is de precieze reden(en) voor KPN dat ze Sony Xperia Z3+ (nog steeds) niet kunnen leveren en dat zowel T-Mobile en Tele-2 vooralsnog de enige aanbieders zijn?

Door de beperking in deze o.a. keuzevrijheid, of dat je merkentrouw bent, krijg je wel dat trouwe abonnees met de gedachte lopen om van provider te wisselen.
Met de introductie van de Xperia Z5 in Frankfurt (september) en de uiteindelijke release, gaan jullie deze dan ook niet leveren?

Zeker nu mijn abonnement afloopt zijn dit toch wel zaken die bij mij spelen.

Reputatie 7
Badge +30
Ca2 schreef:
Wat is de precieze reden(en) voor KPN dat ze Sony Xperia Z3+ (nog steeds) niet kunnen leveren en dat zowel T-Mobile en Tele-2 vooralsnog de enige aanbieders zijn?

Door de beperking in deze o.a. keuzevrijheid, of dat je merkentrouw bent, krijg je wel dat trouwe abonnees met de gedachte lopen om van provider te wisselen.
Met de introductie van de Xperia Z5 in Frankfurt (september) en de uiteindelijke release, gaan jullie deze dan ook niet leveren?

Zeker nu mijn abonnement afloopt zijn dit toch wel zaken die bij mij spelen.

Hallo,

Ik denk dat KPN deze niet mag aanbieden van T-Mobile en Sony. De Z5 zal (hoogst waarschijnlijk) wel gewoon aangeboden worden.

Wil je toch de Z3+ kan je dezel los kopen en verlengen met een simonly (vaak goedkoper)

Robin

Robin, bedankt voor je snelle reactie. Dat je deze los kunt kopen heb ik gezien. Ik heb alleen liever dat ik dit bij mijn 'eigen' provider kan verlengen en het toestel gedurende de duur abonnement aankoop.

Ik blijf het raar vinden dat een provider die pretendeert een landelijke 4G dekking heeft en 100.000 klantem verliest, wél voor elkaar krijgt sole supplier te worden voor deze high end toestel.
Reputatie 7
Badge +30
Ze moeten ergens klanten mee binnenhalen 😉 Zolang T-mobile maar genoeg geld naar Sony gooit kunnen ze deze telefoon exclusief verkopen.

Ik zou ook nog even een tweede keer kijken voordat ik de Z3+ bestel. Met de SD810 processor zijn veel problemen qua hitte en de Z3+ lijkt hier ook last van te hebben.

Helaas is, en blijft, dit eenmaal zo. In Amerika heb je dit nog veel erger. Bepaalde merken alleen bij 1 provider te krijgen, of bepaalde telefoons niet te krijgen e.d.

Ik neem aan dat KPN WebCare op dit moment ook nog niet kan vertellen of de Z5 naar KPN komt, maar het is erg waarschijnlijk sinds de hele Z-serie (behalve de z3+) er was.

Robin

Dat zal dan inderdaad de meest logische verklaring zijn

Reageer