Beantwoord

Sony Z5: Bellers horen een echo van hun eigen stem

• 27 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 1237 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
ik heb een Sony Z5 compact met hardplastic hoesje. Ik heb problemen met voice echo. Als iemand mij belt, of ik bel iemand anders dan klaagt iedereen dat ze een echo horen. Ze horen zichzelf dubbel. Heel vervelend praten. Zelf hoor ik me prima praten, het is dus alleen de tegenpartij. Weet iemand misschien wat mogelijk de oorzaak van deze echo kan zijn??

*Admin: topic verplaatst naar juiste categorie en titel aangevuld zodat je bericht beter te vinden is
icon

Beste antwoord door Marcia_ 28 oktober 2016, 18:57

Welkom @Ltt, goed dat je je vraag op ons forum stelt! Ik heb even gegoogled voor je, maar je bent niet de enige met dit probleem. Wat je kunt doen is het toestel ter reparatie insturen of even contact opnemen met Sony . Wellicht hebben zij een oplossing voor dit vervelende probleem!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @Ltt, goed dat je je vraag op ons forum stelt! Ik heb even gegoogled voor je, maar je bent niet de enige met dit probleem. Wat je kunt doen is het toestel ter reparatie insturen of even contact opnemen met Sony . Wellicht hebben zij een oplossing voor dit vervelende probleem!
Ik heb precies hetzelfde vorige maand gehad! Ik heb hem op laten sturen ter reparatie.
Ze hebben geloof ik de microfoon of een onderdeel daarvan vervangen en nu heb ik er geen last meer van/!

Reageer