Beantwoord

Standaard oordopjes samsung galaxy SIII

  • 27 september 2013
  • 6 reacties
  • 7220 keer bekeken

Hallo,

ik heb al een hele tijd een abonnement met een samsung galaxy s3, nou is eerst mijn ene oortje kapot gegaan en laatst ook de andere. ik kan alleen nog muziek luisteren als ik steeds met het kabeltje beweeg. Zit hier nog garantie op dan om nieuwe te krijgen?

Mvg. Rob

icon

Beste antwoord door Shugosha 27 september 2013, 14:48

Dat gaat via de helpdesk. Deze is te bereiken op 1200 of 0800-0105.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Op de accessoires zit een garantie van 12 maanden.

moet ik hiervoor ook perse dan naar een kpn winkel of kan dit overal en kan ik ze ook laten opsturen?

Reputatie 7
Badge +12
Dat gaat via de helpdesk. Deze is te bereiken op 1200 of 0800-0105.

Reputatie 6
Badge +9
Je bent al meer belkosten kwijt om via kpn nieuwe oordopjes te krijgen dan dat die dingen bij een willekeurige electronicazaak oid kosten. Voor die paar euro zou ik niet eens de moeite nemen en gewoon zelf even nieuwe halen.

Reputatie 7
Badge +12
De helpdesk is gratis te bereiken en als we uitgaan van een duur prepaid tarief dan zou je een gesprek van 33 minuten moeten hebben voordat je de 10 euro bereikt. Als je er recht op hebt, waarom zou je het dan niet doen :)

Reputatie 6
Badge +9
Omdat ik denk dat kabelbreuk in de headset word gezien als gebruikschade en geen tekeortkoming waarvoor kpn crediteerd

Reageer