Beantwoord

startprobleem s3

• 28 december 2012
  • 4 reacties
  • 9564 keer bekeken

MIjn Galaxy s3 wil niet meer booten . Kom niet meer voorbij het opstartscherm . Heb alles al geprobeerd . Batterij eruit, simkaart eruit . Harde reset  . Niets helpt . IK heb hem nooit geroot en allleen originele firmware en updates gebruikt .

icon

Beste antwoord door jopraag 31 december 2012, 16:36

Menno bedankt,

inmiddels heb ik via meerdere bronnen begrepen dat het een probleem is met het moederbord . Het NAND flash geheugen raakt corrupt . Dat schijnt een bekend probleem te zijn dat bij sommige toestellen leidt tot een sudden death na 150- 200 dagen gebruik. Ik heb hem inmiddels al ter reparatie gestuurd . ik ben wel teleurgesteld over  zo'n fundamenteel rpobleem  bij toch het vlaggeschip van Samsung .

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hallo jopraag,

is het inmiddels opgelost? Wanneer de problemen blijven aanhouden wil ik je adviseren om het toestel ter reparatie aan te bieden. Je kunt hier lezen hoe je dit kunt doen. 

Met vriendelijke groet,

Menno

Menno bedankt,

inmiddels heb ik via meerdere bronnen begrepen dat het een probleem is met het moederbord . Het NAND flash geheugen raakt corrupt . Dat schijnt een bekend probleem te zijn dat bij sommige toestellen leidt tot een sudden death na 150- 200 dagen gebruik. Ik heb hem inmiddels al ter reparatie gestuurd . ik ben wel teleurgesteld over  zo'n fundamenteel rpobleem  bij toch het vlaggeschip van Samsung .

Heb je hem al terug?

Zie hier: https://forum.kpn.com/t5/Mobiele-toestellen/SmartCare-4-uren-service/td-p/74362

Gr, jan

Beste jan,

Toevallig vandaag (10-1) gebeld dat hij gerepareerd is ! DWZ. ik denk moederbord vervangen . Ga hem morgen halen, bij verassingen meld ik me wel weer op het forum.

Reageer