Vraag

Steeds opnieuw inloggen via de app

  • 7 April 2019
  • 1 reactie
  • 1018 keer bekeken

Mijn moeder moet iedere keer opnieuw inloggen via de app op haar telefoon. Heel vreemd. Sommige programma's kan ze ook niet meer opnemen. Soms op NPO1 2 of 3. Canvas al helemaal niet. Wel via de tv maar niet via de app. Ze heeft een Samsung toestel. Heel vreemd. Zeker voor straks als ze op vakantie is kan ze de programma's niet meer vanaf het buitenland kan programmeren. Hoe kan dit en wat is de oplossing

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +25
Hi Schorpioentje1, welkom op het forum. Ik herken de problemen die je beschrijft tot op zekere hoogte wel. Ziet gewoon weg geen opnameknop bij de betreffende programma's, of krijgt ze een foutmelding? Ik ben wel benieuwd welke versie van de iTV app is geïnstalleerd op die Samsung. Zou je dat kunnen navragen?