Beantwoord

Streamen lukt niet naar tv met kpn tv app

  • 22 October 2019
  • 5 reacties
  • 1550 keer bekeken

goedenavond kpn   ik heb onlangs een nieuwe smart televisie gekocht (sony bravia) maar ik wil nu boven via de app van jullie een programma naar mijn televisie streamen maar dat doet het niet    er zit wel een  Wi-Fi versterker tussen van Ziggo maar we hebben het netwerk van jullie en beneden kan ik wel gewoon met de app streamen naar de televisie.  weten jullie hoe ik dit moet oplossen?  de televisie is gewoon verbonden met Wi-Fi en mijn telefoon ook 

mvg Sebastiaan Heeman

icon

Beste antwoord door wjb 27 October 2019, 13:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha@Baztiano072, welkom! Begrijp ik goed dat je met de KPN itv app niet kunt streamen op je televisie? Heb je er wel een Chromecast tussen? De Chromecast moet verbonden zijn met hetzelfde netwerk als de telefoon. Kan het zijn dat bijvoorbeeld de Chromecast verbonden is met de Experiabox en jouw mobiel met de Wifi versterker? Dat ie ‘m daardoor niet vindt?

 

Als het om de KPN Smart tv app gaat: die werkt op dit moment alleen in combinatie met Samsung tv's vanaf 2017. Daar kan je dus met je Sony geen gebruik van maken. 

Reputatie 7

@Marcia_,

De Sony televisies van tegenwoordig draaien Android en die heeft een ingebouwde Chromecast.

@Baztiano072,

Heb je de Sony televisie al gekoppeld via de Google Home app?

Wat voor een telefoon gebruik je?

Ik gebruik een Samsung Galaxy s9 En heb de telefoon nog niet verbonden met de Google home app   ik zal eens kijken op de televisie straks of ik dat kan vinden   bedankt !

Reputatie 7
Badge +30

@Marcia_,

De Sony televisies van tegenwoordig draaien Android en die heeft een ingebouwde Chromecast.

 

Ik blijf van je leren, dank voor je aanvulling!

 

@Baztiano072, ik ben benieuwd of het daarmee opgelost is! 

Reputatie 7

Ik gebruik een Samsung Galaxy s9 En heb de telefoon nog niet verbonden met de Google home app   ik zal eens kijken op de televisie straks of ik dat kan vinden   bedankt !

De Google Home app is een app die je op jouw Samsung installeert en waarmee je o.a. de Chromecast(s) op jouw netwerk kunt configureren.

Onderstaand de configuratie van onze Sony KL-43XD8305 Android TV in de woonkamer…

...en de Chromecast gekoppeld aan onze Sony KDL-42W705B in onze tuinkamer.