Beantwoord

synchroniseren A3 2017 met outlook kontakten

• 9 februari 2018
  • 4 reacties
  • 317 keer bekeken

Ik ben sinds kort overgeschakeld van de Samsung S4 naar de Galaxy A3 2017. Ik synchroniseer met Smart Switch mijn outlook contacten en kalender tussen mijn laptop (Windows 10) en A3. De kalender gaat goed. De contacten niet. Volgens Smart Switch op het scherm van mijn laptop worden de outlook contacten wel gesynchroniseerd. Op mijn telefoon zie ik alleen maar synchronisatie met mijn SIM kaart en google account. Op mijn oude S4 kreeg ik wel alle outlook contacten. Hoe kan ik dit anders instellen?
icon

Beste antwoord door Paulpol 14 februari 2018, 12:45

Dag allemaal,
Is opgelost dankzij de helpdesk van Samsung. "Machtigingen" stond niet aan voor contacten in Outlook. Voor iemand die hetzelfde probleem heeft: ga naar Instellingen > Apps > Outlook > scroll naar onderen naar App instellingen en dan Machtigingen. Vink Agenda en Contacten aan.
Groeten
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Die contacten, waar staan die? Als dat gewoon contacten zijn die in je Microsoft of Gmail account zitten kan je dat account gewoon toevoegen en klaar
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Paulpol, aan welk e-mailadres staan je contacten gekoppeld? Het makkelijkst is om je contacten te koppelen aan je gmail account zodat deze automatisch mee gaan wanneer je jouw gmail account instelt. Je kunt kijken of je er uit komt met de stappen op deze pagina van Samsung.

Het kan ook dat je contacten wel zijn overgezet maar dat je deze nog moet laten tonen op je nieuwe toestel. Ga naar contacten, druk op de 3 stipjes rechtsboven en kies voor zichtbare contacten. Kijk of je daar een vermelding ziet van het e-mailadres waar je contacten aan zijn gekoppeld en selecteer deze. :-)

Ik hoor graag of het is gelukt met deze tips!
Dag allemaal,
Bedankt voor jullie reakties. Mijn kontakten staan in een KPN account in outlook met een KPN email adres dus. Als ik in contacts dit email adres aanmeldt als extra account krijg ik lang de melding "proberen aan te melden" en dan "inlogfout, controleer je email adres en wachtwoord en probeer het opnieuw. Wat ik ook invoer, steeds dezelfde melding.
Groeten
Dag allemaal,
Is opgelost dankzij de helpdesk van Samsung. "Machtigingen" stond niet aan voor contacten in Outlook. Voor iemand die hetzelfde probleem heeft: ga naar Instellingen > Apps > Outlook > scroll naar onderen naar App instellingen en dan Machtigingen. Vink Agenda en Contacten aan.
Groeten

Reageer