synchroniseren Samsung S4 met Outlook

• 30 januari 2014
  • 3 reacties
  • 7257 keer bekeken

Synchronisatie Samsung S4 met agenda Outlook werkt niet goed. Wanneer ik een item in mijn outlookagenda plaats vindt er synchronisatie met de S4 plaats. Plaats ik echter een item in mijn agenda van de S4, dan vindt er geen synchronisatie plaats met Outlook. Samsung heeft aangegeven dat dit een softwareprobleem is. Bij Samsung kom ik niet verder. Wanneer het probleem is opgelost wordt volledig in het midden gelaten.

Aangezien ik de telefoon via KPN heb aangeschaft en de telefoon niet helemaal doet wat ie zou moeten doen, vraag ik mij even af hoe KPN met deze problematiek omgaat. 

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Wellicht heeft u nog iets aan deze link.

http://www.kpn.com/prive/mobiel/toestel-en-abonnement/service/hulp-bij-gebruik-toestel/toestelhulp.htm#/samsung/i9505-galaxy-s-4-lte/support/e-mail/choice_usecase/handmatig-instellen

Beste Jeroen,

Dank voor je reactie.

Via de link kom ik helaas niet verder. De telefoon is correct ingesteld.

Samsung heeft aangegeven dat het probleem (het vanuit de telefoonagenda niet synchroniseren met outlook) wordt veroorzaakt door een firmware (4.3) update. Samsung heeft november vorig jaar al aangegeven dat er een update zou komen. Deze is er echter nog steeds niet. Kwalijke zaak. Vragen worden steeds afgedaan met 'we zijn er mee bezig'. Ik vrees met grote vrezen dat ik nu de verkeerde keuze heb gemaakt qua smartphone. Aangezien ik de telefoon bij KPN heb aangeschaft ben ik benieuwt hoe de KPN hier in staat.

Reputatie 5
Badge +2
Beste rene1bakker,

vervelend om te lezen dat het synchroniseren niet naar behoren werkt.

Daarnaast goed om te lezen dat je zelf al contact hebt gehad met Samsung.

Ik kan op dit moment niet anders, dan je vragen te wachten op de nieuwe update.

Zodra deze er is, zal je toestel dit zelf aangeven.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reageer