Technisch probleemp(je) met Galaxy S5 smartphone

  • 25 augustus 2014
  • 1 reactie
  • 557 keer bekeken

Hoi, ik ben nagelnieuw op dit forum en weet niet of ik dit bericht op het juiste bord plaats... zo niet, excuses!

Vorige week is mijn nieuwe smartphone Samsung Galaxy S5 afgeleverd en na enkele dagen experimenteren met alle nieuwe mogelijkheden blijkt nu dat de geluidsoutput naar de bijgeleverde headphone niet werkt. Het ligt niet aan de headphone zelf, want als ik die aansluit op de eveneens in mijn bezit zijnde Galaxy tablet werkt alles normaal.

Wat nu ???


1 reactie

Reputatie 7
Badge +12
Enige wat ik me nog zou afvragen is of een andere headset hetzelfde probleem geeft. Zo ja dan zou ik adviseren het toestel aan te melden als een doa (dead on arrival). Op het moment dat u een toestel heeft is er een zichttermijn van 14 kalenderdagen. Als het besteld is via internet of telefonisch, dan kunt u dit doen via de klantenservice op 0800-0105. Indien het besteld is via de winkel, dan via de winkel waar u het besteld heeft ;)

Reageer