Beantwoord

Telefoon doet raar

  • 19 September 2019
  • 2 reacties
  • 1243 keer bekeken

Mijn probleem is met mijn telefoon, ik heb al best wel een tijd dat als ik mijn telefoon aan zet dat die al bij het vergrendelscherm allemaal dingen aan klikt, en als ik vergrendelt ben gaat het maar door hij klikt op apps of als ik wil typen gaat die zelf allemaal letters aan klikken. Hij lijd gewoon een eigen leven ik heb hier vaak last van soms dan doet die het gewoon en dan opeens gaat die zelf dingen doen ik heb al mijn telefoon gereset maar dat helpt ook niet ik ben echt einde raad kan iemand me helpen?
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 20 September 2019, 20:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Is de telefoon een keer gevallen? Misschien drukt het scherm te veel op de rest van de telefoon?

Heb je nog garantie? Of is het al tijd voor een nieuwe telefoon?
Reputatie 7
Hoi @madelin, dat klinkt inderdaad raar. Bijna alsof jouw telefoon behekst is, maar het idee wat Noordzee noemt is gelukkig waarschijnlijker. Heb je naast het herstarten van jouw toestel deze ook al nar de fabrieksinstellingen teruggezet? Het kan zijn dat het probleem een oorsprong heeft in de software, door die opnieuw te kunnen installeren kunnen we dat uitsluiten.
Als het daarna toch nog blijft is het mogelijk dat het probleem in de hardware van het toestel zit. Als je het toestel via ons hebt gekocht kan je daarmee naar een KPN Winkel in de buurt. Zij kunnen dan met je meekijken.