Beantwoord

Telefoon gaat niet over beller, wanneer ze mij bellen

• 15 september 2018
  • 4 reacties
  • 104 keer bekeken

Ik heb een samsung s7 edge. Sinds 2 weken hoor ik steeds vaker dat mensen mij bellen, maat dat de telefoon niet bij hun overgaat. Ik zie wel dat deze mensen mij bellen en mijn telefoon gaat wel gewoon over.
Ik denk trouwens dat het aan kpn ligt. Tot 2 weken geleden had ik t mobile en had ik dit probleem nog niet. Iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door PeterG 15 september 2018, 21:23

Dit heeft, zeer waarschijnlijk, met VoLTE te maken. Je bent wsl sinds kort overgezet naar 4G bellen. Daar wil dit verschijnsel zich wel eens voordoen. Ze kunnen gewoon wachten tot je opneemt (of voicemail).
Zet je 4G op ''data only'' dan bel je weer via 3G en zullen ze de 'overgangstoon' wel te horen krijgen.

Via de T.D. kan het bij 4G bellen wsl ook wel opgelost worden. Dit zal echter via een KPN moderator geregeld moeten worden. Die komen hier nog.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Dit heeft, zeer waarschijnlijk, met VoLTE te maken. Je bent wsl sinds kort overgezet naar 4G bellen. Daar wil dit verschijnsel zich wel eens voordoen. Ze kunnen gewoon wachten tot je opneemt (of voicemail).
Zet je 4G op ''data only'' dan bel je weer via 3G en zullen ze de 'overgangstoon' wel te horen krijgen.

Via de T.D. kan het bij 4G bellen wsl ook wel opgelost worden. Dit zal echter via een KPN moderator geregeld moeten worden. Die komen hier nog.
Super bedankt!
Bellen met 4g uitgezet en het probleem was opgelost!
Dankjewel
Reputatie 7
ZOOooo, dát is snel! 👍🏼
Reputatie 7
Badge +19
Dag Rowan. Goed om te lezen dat je met Peters hulp zo snel tot een oplossing bent gekomen. Bellen via VoLTE hoort overigens verder wel normaal te werken en ik ben benieuwd wat er gebeurt als je het nog eens probeert. Je kunt ook altijd even met dit verhaal contact opnemen met onze Technische Dienst. Zij kunnen kijken of alles wel goed staat. Je bereikt ze via onze klantenservice (0800-0105).

Reageer