telefoon maakt geen verbinding met wifi (authenticatieprobleem)

• 13 juli 2015
  • 1 reactie
  • 13292 keer bekeken

Hallo,

Mijn mobiele telefoon (HTC desire 816) maakt geen verbinding meer met Wi-Fi, ik krijg elke keer de melding van authenticatieprobleem.

Dit probleem is ontstaan sinds ik mijn telefoon ter reparatie had op gestuurd naar jullie.
Toen ik mijn telefoon terug heb gekregen heb ik hem helemaal opnieuw ingesteld.
Ik heb toen mijn back-up terug gezet en ook alle Wi-Fi verbindingen zijn met die back-up weer op mijn telefoon gekomen.
Maar toen dee mijn Wi-Fi het al niet, ik heb me telefoon weer naar fabrieksinstelingen gezet en heb me back-up niet weer op mijn telefoon gezet en heb alles handmatig weer opnieuw ingesteld ook de Wi-Fi verbinding.
Maar mijn telefoon geeft weer de zelfde fout aan, en kan mij nu nergens verbinden met Wi-Fi.

Het licht niet aan de beveiliging van mijn modem want iedereen kan zich hier gewoon verbinden met mijn Wi-Fi.
En heb dit probleem bij elke Wi-Fi verbinding die ik wil maken.

Heel enkel heb ik verbinding maar dat is misschien een paar minuten en als ik mijn Wi-Fi vergeet en dan weer opnieuw wachtwoord invul wil die het soms ook wel eens even doen, daarna krijg ik weer de zelfde fout in beeld.

Weet iemand misschien wat het kan zijn?
Wil eigenlijk niet weer me mobiel opsturen en weer 3 week kwijt zijn en niet bereikbaar zijn.
Want een leentoestel is natuurlijk net niet aanwezig, terwijl ik daar gewoon recht op heb.
(Heb nu 3 X een toestel weg moeten brengen en niet 1 van de 3 X een leentoestel mee gekregen omdat ze toevallig elke keer net uitgeleend zijn)

HELP!!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Goedemorgen , 

Welkom op het forum van KPN. Wat lastig dat je geen gebruik meer kunt maken van WiFi met je HTC. Ook gek dat dit probleem na de reparatie ineens is ontstaan. Ik durf je niet met zekerheid te zeggen waar het aan kan liggen, maar ik raad je aan om even langs de winkel te gaan. Hier kunnen ze je toestel met de instellingen nalopen, hopelijk levert dit wat op 🙂.

Als je geen leaseabonnement meer hebt, dan ontvang niet je niet standaard een leentoestel. Dit zit niet bij je abonnement of bij je verzekering in. Bij de voormalige leaseabonnementen had je wel recht op een leentoestel. Als er wel een leentoestel beschikbaar is in de winkel, kun je deze meekrijgen.

Cindy

Reageer