Beantwoord

Telefoon traceren met Imei nummer

• 19 juli 2015
  • 1 reactie
  • 17690 keer bekeken

beste kpn, 

Mijn telefoon is gister gestolen. nu probeer ik hem te bellen maar krijg ik meteen voicemail, dit betekent dat ze mijn simkaart eruit hebben gehaald want het is niet mogelijk om mijn telefoon uit te zetten zonder mijn pincode. Ook is het niet mogelijk om de batterij eruit te halen. 

Ik heb al geprobeerd om hem terug te vinden via Android Device manager. Alleen die heeft geen locaties opgeslagen. 

Ook heb ik een anti diefstal app geinstalleerd op mijn telefoon genaamd "Ceberus" alleen mijn account voor ceberus is weg. Ik heb ze wel al een mailtje gestuurd of zij mij verder kunnen helpen, maar heb nog niet van hen gehoord. 

Nu weet ik dat Kpn Security zich bezich houd met het traceren van IMEI nummers en dat dit ook mogelijk is. Ik weet alleen niet hoe ik ze moet benaderen of contact met ze kan opnemen. 

Ik heb al aangifte gedaan van diefstal bij de politie en mijn simkaart geblokkeerd.

Nu is mijn vraag of kpn mijn imei wilt traceren? 

Gegevens:

Huawei Ascend Mate 7

model: HUAWEI MT7-L09

Color: Obsidian Black

Het gaat hier toch om een telefoon van 477,- Euro

Ik hoop dat jullie mij verder willen helpen. 

Met vriendelijke groet, 

Charles

icon

Beste antwoord door Marcia_ 20 juli 2015, 10:22

Hallo Charles,

Welkom op het forum. Zonde dat je telefoon gestolen is! Ik kan me heel goed voorstellen dat je je telefoon weer terug wilt hebben. Nu is het helaas niet mogelijk om je imei te traceren, dit mag alleen op verzoek van bijvoorbeeld justitie o.i.d., dus ik ben bang dat ik je hiermee niet verder kan helpen. 

Wellicht kan je via je verzekering het/een bedrag terugkrijgen. Hopelijk heb ik je in eerste instantie wel voldoende geïnformeerd. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Charles,

Welkom op het forum. Zonde dat je telefoon gestolen is! Ik kan me heel goed voorstellen dat je je telefoon weer terug wilt hebben. Nu is het helaas niet mogelijk om je imei te traceren, dit mag alleen op verzoek van bijvoorbeeld justitie o.i.d., dus ik ben bang dat ik je hiermee niet verder kan helpen. 

Wellicht kan je via je verzekering het/een bedrag terugkrijgen. Hopelijk heb ik je in eerste instantie wel voldoende geïnformeerd. 

Reageer