Test de verbeterde Wifi app (FON) voor Android

• 9 mei 2018
  • 91 reacties
  • 6190 keer bekeken

Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

91 reacties

Op een gegeven moment heb ik maar weer de aloude versie 2.0.1 teruggezet.
Die werkt nog het minst slecht. Bij heel sterk wifi signaal wil die nog wel eens automatisch verbinding maken.
Heb jij een Android telefoon en maak je gebruik van onze Wifi app voor hotspots (Fon + KPN Premium)? Dan zijn wij op zoek naar jou. De afgelopen periode hebben we namelijk hard gewerkt om deze app te verbeteren. Met de nieuwe bèta versie van de app verbind je nog makkelijker met een hotspot en maak je eenvoudig overal gebruik van het internet.

Wil je meedoen aan de bèta van de KPN Wifi app? Laat het hieronder weten. Wij geven je dan toegang tot een speciaal gedeelte van het forum, waar je de instructies vindt en de vragen die wij hebben. Alvast bedankt voor je deelname.

aangezien de huidige app kpn onwaardig is en voor geen meter werkt wil ik wel graag kijken of de nieuwe app beter werkt.
Ik wil wel meedoen
Ik zou ook graag willen meedoen.
Ik had hier overigens ooit een ander account waarmee ik ook ben ingeschreven voor de beta.

Al vaker teruggekoppeld dat de beta echt niet functioneert.
Bovendien heeft de beta inmiddels ook al een week of 3 geen update gehad.

Ik krijg een beetje het idee dat kpn de mensen gewoon zoet houdt zonder daadwerkelijk iets te doen.
Ik wil wel mee doen met de beta versie
Reputatie 4
Badge +2
Ik wilde graag meedoen met de test. Alvast bedankt.
Ik test graag mee

nu 12 dagen geleden gemeld mee te willen doen. Nog steeds iets vanuit KPN.
Ik heb me aangemeld om als beta tester mee wil doen op de vernieuwde kpnfon app te testen.
Echter nog steeds niet van kpn vernomen wat ik nu moet doen en waar de app te downloaden is.
Gr, Arie
Reputatie 7
Badge +12
Sorry voor de vertraging mensen, ik heb zojuist de laatste aanmeldingen verwerkt en jullie toegang gegevens tot het onderzoeksonderdeel hier op het forum (onderaan). Hier vind je alle instructies in het welkomsttopic.
Ik ben sinds gisteren de nieuwe Kpn-Fon app aan het testen. Vooralsnog zie ik nog steeds geen enkele verbetering in de login procedure. Als is terugkom van het uitlaten van de Hond, dan wordt ik wel verbonden met Kpn-Fon maar de zgn. automatische inlogprocedure blijft hangen en ik blijf verbonden met mijn mobiele data provider.
Met andere woorden, ik wordt niet automatisch teruggeschakeld naar mijn WiFi van KPN. Heel vervelend en niet bruikbaar.
Gr, Arie Broekhuizen

PS. Ik kom hier nog even op terug.
Nu lukt het ineens weer wel na terugkeer van een bezoek aan de Gamma. ?????
Vraag: Moet de app actief zijn of geweest of is deze altijd in de background actief om eventueel de inlogcodes door te sluizen?
Heb jij een Android telefoon en maak je gebruik van onze Wifi app voor hotspots (Fon + KPN Premium)? Dan zijn wij op zoek naar jou. De afgelopen periode hebben we namelijk hard gewerkt om deze app te verbeteren. Met de nieuwe bèta versie van de app verbind je nog makkelijker met een hotspot en maak je eenvoudig overal gebruik van het internet.

Wil je meedoen aan de bèta van de KPN Wifi app? Laat het hieronder weten. Wij geven je dan toegang tot een speciaal gedeelte van het forum, waar je de instructies vindt en de vragen die wij hebben. Alvast bedankt voor je deelname.

aangezien de huidige app kpn onwaardig is en voor geen meter werkt wil ik wel graag kijken of de nieuwe app beter werkt.
Ik wil graag meedoen

Beste, Bij deze stop ik met het testen van de nieuwe KPN-FON app. Inloggen lukt nog steeds vaak niet. Dan blijft mijn verbinding op de dure (4g) mobiel internet optie staan. Kost mij teveel data omdat dat zich voordoet iedere keer als ik opnieuw thuiskom.
Als deze "verbetering" 6 maanden heeft geduurd dan vrees ik het ergste voor KPN-FON.
Gr, Arie
Graag, count me in
Reputatie 7
Badge +18
@Allart, gaat het om deze app:

Of is het weer een andere app?
Reputatie 2
Nee, de nieuwe beta app is 2.2.0
Maar bespaar je de moeite want die werkt ook niet.
i,i,g, niet op mijn Samsung A3 2017 met Android 8.
Automatisch inloggen werkt niet:

Na handmatig inloggen:

Daarna na lang wachten:

Of de 504 melding:

Dus na 15 maanden geen steek verder.
En ik ben niet de enige: https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.kpn.hotspot&showAllReviews=true
Reputatie 2
Badge
Beetje laat, maar als er nog plek is om mee te testen hoor ik dat graag...
Ik wil wel meedoen met de beta versie van KPN hotspots
Reputatie 5
Badge +4
WAARDELOOS!!! Ik gooi mijn KPN fon ook maar offline, afgelopen week in een grote stad NERGENS een KPN Fon te vinden. Bah wat een nutteloze app...
Reputatie 2
Inderdaad, bespaar je de moeite! De beta app werkt ook niet. Zie de reacties in de Playstore: https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.kpn.hotspot&showAllReviews=true . KPN ga eens te rade bij Ziggo, daar werkt het perfect!
Reputatie 2
Badge
@Allart loopt de betatest nog? Zo ja, meld ik mij graag aan...
Reputatie 7
Badge +12
Hi @RonaldM01 de testperiode is al lange tijd gaande, we hebben alle feedback die tot nu toe is gegeven verzameld en teruggekoppeld aan de product eigenaars binnen KPN. Daar wordt momenteel gekeken hoe de app nog beter kan. Kortom, op het forum is de testfase eigenlijk al voorbij.
Hi @RonaldM01 de testperiode is al lange tijd gaande, we hebben alle feedback die tot nu toe is gegeven verzameld en teruggekoppeld aan de product eigenaars binnen KPN. Daar wordt momenteel gekeken hoe de app nog beter kan. Kortom, op het forum is de testfase eigenlijk al voorbij.

Oh???
Alles gebeurt hier in stilte?