Test de verbeterde Wifi app (FON) voor Android

• 9 mei 2018
  • 91 reacties
  • 6197 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +12
  • Community manager
  • 1885 reacties
Heb jij een Android telefoon en maak je gebruik van onze Wifi app voor hotspots (Fon + KPN Premium)? Dan zijn wij op zoek naar jou. De afgelopen periode hebben we namelijk hard gewerkt om deze app te verbeteren. Met de nieuwe bèta versie van de app verbind je nog makkelijker met een hotspot en maak je eenvoudig overal gebruik van het internet. Wil je meedoen aan de bèta van de KPN Wifi app? Laat het hieronder weten. Wij geven je dan toegang tot een speciaal gedeelte van het forum, waar je de instructies vindt en de vragen die wij hebben. Alvast bedankt voor je deelname.

Edit: Deze test is gesloten, de Fon app is op dit moment niet meer beschikbaar.

This topic has been closed for comments

91 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Gisteren begreep ik van @Erik_ dat er helemaal geen werkende app meer is. Op mijn vorige iPhone had ik nog wel een werkende (hele oude) app.

Ik heb vandaag weer is geprobeerd om met mijn huidige iPhone verbinding te krijgen met KPN-Fon, maar dat werkt dus niet.

Als er een pilot komt voor de iPhone, dan wil ik best meedoen.
Ik wil graag meedoen aan de pilot. Ik heb een Samsung Galaxy Tab S.
Ik doe graag mee met de test.

LG Nexus 5x
Reputatie 2
Vorige week ontving ik bericht dat de KPN Wifi Onderweg app een update heeft gehad naar 2.2.0. Zou het dan eindelijk na 16 maanden toch nog goed komen? Nee dus, zie afbeelding:

.Gelijk weer een foutmelding na opstarten van de app! En de ellende blijft maar doorgaan met KPN. Inmiddels is dus de app versie 2.2.0 weer uit de Play Store verdwenen en is de app versie 2.1.2 weer terug die dus ook nooit gewerkt heeft! Zie alle negatieve reacties in de Play Store: https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.kpn.hotspot&showAllReviews=true en kies voor nieuwste. Maar ik heb inmiddels Ziggo en daar werkt het SUPER met 10 mb down en 2 mb up!
Reputatie 7
Badge +18
Hallo,

Ik zou graag de bètaversie willen testen.

Ik hoop op een snelle reactie.

Met vriendelijke groet,
Marco Sengalrayan
De testperiode is al lange tijd gaande, we hebben alle feedback die tot nu toe is gegeven verzameld en teruggekoppeld aan de product eigenaars binnen KPN. Daar wordt momenteel gekeken hoe de app nog beter kan. Kortom, op het forum is de testfase eigenlijk al voorbij.
Reputatie 7
Badge +18
Ik wil ook wel graag meedoenDe testperiode is al lange tijd gaande, we hebben alle feedback die tot nu toe is gegeven verzameld en teruggekoppeld aan de product eigenaars binnen KPN. Daar wordt momenteel gekeken hoe de app nog beter kan. Kortom, op het forum is de testfase eigenlijk al voorbij.
Reputatie 7
Badge +19
@ROWG en @sutton, de testfase is inmiddels voorbij. Op dit moment wordt er gekeken naar verbeteringen van de app voordat we hem definitief uitbrengen. Je kunt dit topic in de gaten houden. Wanneer er nieuwe ontwikkelingen zijn zullen we dit met jullie delen op ons forum.
Had gevraagd om deelname beta versie KPN Fon app. Maar tot nu toe is het stil...

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Ik zou dit ook graag testen
Reputatie 7
Badge +24
Hi @RonaldM01 de testperiode is al lange tijd gaande, we hebben alle feedback die tot nu toe is gegeven verzameld en teruggekoppeld aan de product eigenaars binnen KPN. Daar wordt momenteel gekeken hoe de app nog beter kan. Kortom, op het forum is de testfase eigenlijk al voorbij.
Hallo,

Ik zou graag de bètaversie willen testen.

Ik hoop op een snelle reactie.

Met vriendelijke groet,
Marco Sengalrayan
Hallo, wil ook wel graag mee testen.
Ja, ik doe graag mee.
Badge
Ik zou graag willen meedoen
Ik wil ook wel graag meedoen

Bespaar je de moeite. De nieuwe app werkt niet en kpn geeft al weken niet thuis
Ik wil ook wel graag meedoen
Hi @RonaldM01 de testperiode is al lange tijd gaande, we hebben alle feedback die tot nu toe is gegeven verzameld en teruggekoppeld aan de product eigenaars binnen KPN. Daar wordt momenteel gekeken hoe de app nog beter kan. Kortom, op het forum is de testfase eigenlijk al voorbij.

Oh???
Alles gebeurt hier in stilte?
Reputatie 7
Badge +12
Reputatie 2
Badge
@Allart loopt de betatest nog? Zo ja, meld ik mij graag aan...
Reputatie 2
Inderdaad, bespaar je de moeite! De beta app werkt ook niet. Zie de reacties in de Playstore: https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.kpn.hotspot&showAllReviews=true . KPN ga eens te rade bij Ziggo, daar werkt het perfect!
Reputatie 5
Badge +4
WAARDELOOS!!! Ik gooi mijn KPN fon ook maar offline, afgelopen week in een grote stad NERGENS een KPN Fon te vinden. Bah wat een nutteloze app...
Ik wil wel meedoen met de beta versie van KPN hotspots
Reputatie 2
Badge
Beetje laat, maar als er nog plek is om mee te testen hoor ik dat graag...
Reputatie 2
Nee, de nieuwe beta app is 2.2.0
Maar bespaar je de moeite want die werkt ook niet.
i,i,g, niet op mijn Samsung A3 2017 met Android 8.
Automatisch inloggen werkt niet:

Na handmatig inloggen:

Daarna na lang wachten:

Of de 504 melding:

Dus na 15 maanden geen steek verder.
En ik ben niet de enige: https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.kpn.hotspot&showAllReviews=true
Reputatie 7
Badge +18
@Allart, gaat het om deze app:

Of is het weer een andere app?