Beantwoord

Toestel niet morgen maar maandag pas geleverd

• 7 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 55 keer bekeken

Zojuist een telefoon besteld
Beschrijving was voor 23.58 besteld de volgende dag geleverd.
Nu heb ik de bestelling afgerond en leveren ze maandag.
Hoe kan Dit?

Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Paul_ 11 oktober 2017, 08:57

Hoi Maartje, welkom! Hele goede vraag. Normaal gesproken is het inderdaad zo dat als je voor 23:58 uur besteld dat je het toestel de volgende dag in huis hebt. Excuses dat we dat niet hebben waargemaakt. Anne geeft al een mogelijke oorzaak voor vertraging en een andere oorzaak zou kunnen zijn dat er onverwachte drukte of een storing was bij de koeriersdienst. Inmiddels een beetje mosterd na de maaltijd natuurlijk. Ik ga er vanuit dat je inmiddels je toestel hebt? Veel plezier ermee!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Dat kan aan allerlei dingen liggen, bijvoorbeeld dat je toestel niet op voorraad is. Nog even het weekend doorkomen, dan heb je 'm!
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Maartje, welkom! Hele goede vraag. Normaal gesproken is het inderdaad zo dat als je voor 23:58 uur besteld dat je het toestel de volgende dag in huis hebt. Excuses dat we dat niet hebben waargemaakt. Anne geeft al een mogelijke oorzaak voor vertraging en een andere oorzaak zou kunnen zijn dat er onverwachte drukte of een storing was bij de koeriersdienst. Inmiddels een beetje mosterd na de maaltijd natuurlijk. Ik ga er vanuit dat je inmiddels je toestel hebt? Veel plezier ermee!

Reageer