Beantwoord

Toestel op voorraad in de KPN winkel Leeuwarden?

• 3 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 100 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Hallo,

Komende zondag mag ik mijn abonnement gaan verlengen, hiervoor heb ik een afspraak gepland in de KPN winkel (gezien willekeurig bezoek bijna niet te doen is vanwege drukte). Echter vraag ik mij nu af of ze alle telefoons wel op voorraad hebben in een winkel?
Zo niet, dan kan ik net zo goed een dag langer wachten (liever niet) en de telefoon online bestellen. Een dag eerder kan helaas niet, ivm verlengdatum.

Gaat om een Samsung s9+ (Blauw) en filiaal Leeuwarden.

Kan iemand mij hierop een antwoord geven?

Groeten Lotte
icon

Beste antwoord door Susan_ 5 augustus 2018, 11:46

Goedemorgen LT, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is inmiddels zondag, dus ik denk dat ik te laat ben hierin 😞 Maar we kunnen normaliter de voorraad inzien, alleen niet in real-time.. Dus als ik nu zou zeggen dat hij nog beperkt op voorraad is, dan kan het zijn dat je er komt en dat dit inmiddels niet meer zo is (net iemand voor je geweest, vandaag of gisteren). Ik kan dus geen definitief antwoord hierop geven, ik wil geen valse hoop creëren! Dus mocht het je veel moeite kosten om langs de KPN winkel te gaan (afstand, tijd..) dan kan je hem altijd online bestellen! Mocht het niet zoveel moeite kosten, kan je altijd even langslopen 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen LT, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is inmiddels zondag, dus ik denk dat ik te laat ben hierin 😞 Maar we kunnen normaliter de voorraad inzien, alleen niet in real-time.. Dus als ik nu zou zeggen dat hij nog beperkt op voorraad is, dan kan het zijn dat je er komt en dat dit inmiddels niet meer zo is (net iemand voor je geweest, vandaag of gisteren). Ik kan dus geen definitief antwoord hierop geven, ik wil geen valse hoop creëren! Dus mocht het je veel moeite kosten om langs de KPN winkel te gaan (afstand, tijd..) dan kan je hem altijd online bestellen! Mocht het niet zoveel moeite kosten, kan je altijd even langslopen 😉

Reageer