Beantwoord

Toestellease toestelwaarde

• 19 februari 2015
  • 3 reacties
  • 274 keer bekeken

Wat is de huidige overneemwaarde van de Samsung S4?
En maakt het nog uit of ik klant blijf of overstap naar een andere provider?
icon

Beste antwoord door Cindy_ 22 februari 2015, 13:59

Beste JarnoVisser, 

Hartelijk welkom op het KPN Forum! Het overnamebedrag is na een looptijd van 2 jaar op dit moment € 98,00 en na een looptijd van 1 jaar € 190,00. Deze bedragen kunnen afwijken ten tijde van de daadwerkelijke overname. Het maakt voor het overnamebedrag niet uit of je bij ons blijft of overstapt. Uiteraard houden we je natuurlijk het liefst bij ons 🙂 Kunnen we je helpen met een verlenging? 

Met hartelijke groet, 

Cindy
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Beste JarnoVisser, 

Hartelijk welkom op het KPN Forum! Het overnamebedrag is na een looptijd van 2 jaar op dit moment € 98,00 en na een looptijd van 1 jaar € 190,00. Deze bedragen kunnen afwijken ten tijde van de daadwerkelijke overname. Het maakt voor het overnamebedrag niet uit of je bij ons blijft of overstapt. Uiteraard houden we je natuurlijk het liefst bij ons 🙂 Kunnen we je helpen met een verlenging? 

Met hartelijke groet, 

Cindy
Beste Cindy,

dank voor je reactie, aanbod is zeer interessant! (heb namelijk een 2-jarig aflopend contract).

Ik ga binnenkort naar de KPN-winkel in Zwolle om (eventueel) te verlengen.

Groet Jarno

Reputatie 7
Badge +24
Graag gedaan hoor, Jarno! 

Ik hoop dat je eruit komt in de winkel en dat je bij ons blijft. Als ik hierin nog wel iets voor je kan betekenen, laat het me gerust weten :) 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer