Beantwoord

Toestelruiling

• 9 september 2016
  • 3 reacties
  • 188 keer bekeken

Ik heb nu ruim 4 maanden mijn huawei P8 lite in gebruik, na verlenging van mijn abonnement.
Ik ben absoluut niet tevreden over het toestel en zou het graag ruilen voor een ander toestel.
Is dit mogenlijk? Anders zit ik nog ruim 1,5 jaar vast aan een toestel dat voor mij niet werkt.
icon

Beste antwoord door PeterG 9 september 2016, 16:31

Helaas is dit niet meer mogelijk na 14 dagen.
Je kunt 4 maanden* voor de einddatum vernieuwen. Dat kan dan met een nieuw toestel.
Je kunt dus over 11 maanden (alvast) een nieuw abonnement nemen met een nieuw toestel. Het nieuwe abonnement gaat in na afloop van het oude.
Zie ook hier.

*v.a. 7 november a.s. wordt dit de termijn voor vernieuwen (=verlengen).
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Helaas is dit niet meer mogelijk na 14 dagen.
Je kunt 4 maanden* voor de einddatum vernieuwen. Dat kan dan met een nieuw toestel.
Je kunt dus over 11 maanden (alvast) een nieuw abonnement nemen met een nieuw toestel. Het nieuwe abonnement gaat in na afloop van het oude.
Zie ook hier.

*v.a. 7 november a.s. wordt dit de termijn voor vernieuwen (=verlengen).
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Frouke, welkom op het forum! Wat vervelend dat je niet tevreden bent over je huidige toestel 😞 Ruilen kan helaas niet. Dit is alleen mogelijk binnen 14 dagen na aankoop, daar heeft Peter helemaal gelijk in.

Ook heeft hij gelijk in het feit dat verlengen van een abonnement al kan een aantal maanden voordat het contract afloopt. Hoewel een volgend abonnement pas ingaat nadat de einddatum van het vorige abonnement bereikt is, ontvang je op moment van verlengen al je nieuwe toestel.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Frouke, je hebt niet meer gereageerd in dit topic. Ik ga er daarom vanuit dat de uitleg van Peter en mij duidelijk is.

Als je nog iets wilt weten, dan hoor ik dat graag 🙂

Reageer