Beantwoord

toetsenbord feedback Samsung A50

  • 15 December 2019
  • 33 reacties
  • 3589 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb sindskort een Samsung A50, weet een van jullie toevallig hoe ik de tril feedback op het toetsenbord krijg? Mijn vriendin heeft een Samsung A8 waar de feedback wel op te vinden is maar bij die van mij vind ik deze optie nergens

 

Mvg 

 

Jeroen

icon

Beste antwoord door RBxx 15 December 2019, 17:29

Bekijk origineel

33 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Ja, maar jij hebt de S10, deze klant heeft de Samsung A50. Ik ben bang dat het lijkt dat deze functie er niet meer op zit bij die generatie. :thinking:

Dat kan ik mij niet voorstellen. Ook ik heb Android 9 met One UI 1.1

Ik kan het me ook niet voorstellen, daarom vind ik het ook vreemd dat die optie niet te vinden is op de A50. 

Reputatie 7
Badge +22

@Dennis Schreve  mijn Samsung A50 is nog een vrij nieuw model behorende bij de nieuwe A-modellen van begin zomer dit jaar.. lijkt me sterk dat ze deze functie uit de software hebben gehaald

Dat denk ik ook niet, maar waarom deze functie niet te zien is bij jou blijft vreemd! 🤔

Reputatie 7
Badge +22

Inderdaad @J.visschers , volg de door mij hierboven aangegeven route via de Instellingen app!!

Die moet ook op de A50 werken. We hebben allebei dezelfde software. Ook mijn S10 is van dit jaar.

Dat heeft ie toch al gedaan, zie hier

Reputatie 7
Badge +22

Die optie vind je helaas niet bij die van mij :sweat_smile: ,

Wel vreemd voor een vrij nieuw toestel van Samsung hahaha, heb ook al met Samsung zelf contact op genomen 

En dit was zijn antwoord ☝🏼😉

Reputatie 7
Badge +21

En dit was zijn antwoord ☝🏼😉

Dat antwoord van @J.visschers was vóórdat ik benadrukte om toch vooral de algemene Instellingen “app” te gebruiken, in plaats van het tandwieltje op het toetsenbord.
Daarom noemde ik dat hier nogmaals :wink: .

Reputatie 7
Badge +22

En dit was zijn antwoord ☝🏼😉

Dat antwoord van @J.visschers was vóórdat ik benadrukte om toch vooral de algemene Instellingen “app” te gebruiken, in plaats van het tandwieltje op het toetsenbord.
Daarom noemde ik dat hier nogmaals :wink: .

Aha oké! Duidelijk! 👍🏼😉

Reputatie 7
Badge +17

@Dennis Schreve @RBxx Bedankt voor jullie bijdrage! @J.visschers Volgens mij heeft @RBxx  je voorzien van het correcte antwoord. Om de vibratie uit te zetten bij aanraking met het toetsenbord doe je het volgende.

(:gear: )Instellingen > Geluid > toetsenbord op trilstand ‘uitzetten’  

Als ik nog iets voor je kan doen hoor ik het natuurlijk graag. 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @J.visschers, ter afsluiting nog een leuk feitje.

Zoals eerder door mij genoemd, is Samsung bezig met Android 10. Voor toestellen uitgebracht in 2018 en 2019 is de uitrol nu begonnen. Mijn S10 heeft de update inmiddels ontvangen, die ik later vandaag ook ga installeren. Ook jouw A50 komt aan de beurt, de planning is mei 2020.

Lees er meer over op de Tweakers website: 

Samsung maakt bekend wanneer welke apparaten in Nederland Android 10 krijgen

 

Reageer