Vraag

Traag opstarten van APP's

  • 1 February 2020
  • 8 reacties
  • 91 keer bekeken

Als ik een APP (maak niet uit welke) opstart dan duurt het vaak wel 10 min voordat de App start.

Ik heb een Huawei P20.

Wie kan mij helpen.


8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Tijd voor een reset van jouw telefoon! 
 

Mogelijk ook wat apps schonen en oude foto’s verwijderen. 

Ik heb alle denkbare handelingen al uit gevoerd maar geen resultaat.

Zoals resetten, alles op nieuw geïnstalleerd enz. 

Reputatie 7
Badge +28

Dan zou ik (indien er nog garantie is) teruggaan naar de winkel waar je de telefoon hebt gekocht. 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @HePoNij, welkom! Wat gek dat je telefoon lang doet over het opstarten van Apps, is dit altijd al zo geweest of sinds kort? Toevallig heb ik dezelfde telefoon en ervaar ik hetzelfde probleem, na dus de software update die ik een tijdje terug gedaan heb. Ik heb het gevoel dat het te maken heeft met een trage internetverbinding ongeacht ik met de wifi of 4G verbind. Krijg jij dit idee ook? 

Reputatie 7
Badge +28

@HePoNij  @Lisa 

Er zijn op het forum de afgelopen maanden een aantal van dit soort topics geweest. Natuurlijk kun je met de telefoon terug naar de KPN-winkel als je de telefoon bij KPN hebt gekocht. 

Maar in één van de topics las ik een interessante oplossing : 

Lijkt er op dat ik het zelfde heb! ik ben er achter gekomen dat het bij mij door Videoland komt, als ik een serie kijk op videoland dan lopen alle video's vast en/of laden niet, na een herstart werkt alles weer goed. kijk ik een dag geen videoland heb ik nergens last van!

https://forum.kpn.com/reparatie-en-diefstal-23/huawei-p20-loopt-steeds-vast-480515

 

Het probleem heb kunnen oplossen met een YouTube aanwijzing (

) maar of het blijft werken weet ik niet de tijd zal leren.

Bedankt voor alle reacties.

Reputatie 7
Badge +28

Mooi :thumbsup_tone3: , Dan was het dus toch mijn eerste gedachte, een reset van jouw telefoon. 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Noordzee en @HePoNij Bedankt voor jullie input en oplossingen! Ik ga hier komende week wel even mee aan de slag. Ik kijk overigens veel Videoland via de Chromecast waar ik niet zonder kan, dus als dat het probleem is dan ben ik gedoemd voor het leven. :astonished:

Nogmaals dank en fijn dat het (voor nu) is opgelost HePoNIJ!

Reageer