Beantwoord

Track en Trace gsm

  • 11 februari 2019
  • 1 reactie
  • 77 keer bekeken

Hallo,

Graag zou ik willen weten waar ik de track en trace codes kan opvragen voor 2x een gsm die bij verlenging hoort voor verlenging abonnement. Abonnement was 2x Sim Only en wordt overgezet naar 2x abonnement met toestel.

Ik kan wel zien dat de bestelling onderweg is, max 2 werkdagen voor Post NL het bezorgd maar zou er de voorkeur aangeven om zelf de track en trace code(s) te ontvangen zodat ik weet wanneer ik thuis moe t zijn.

Heb hier goede reden voor om zelf thuis te zijn omdat onze PostNL chauffeur niet te vertrouwen is, geeft het ergens anders af zonder mensen op de hoogte te brengen waar die het heeft afgeleverd en dan krijg je zoek je pakket spel.

hopelijk kan iemand me spoedig helpen hiermee zodat ik alsnog de track en trace heb en er ben als chauffeur in de straat komt.
icon

Beste antwoord door Chris en Fem 11 februari 2019, 22:23

Inmiddels opgelost track en trace te vinden bij bestelling volgen.
Bekijk origineel

1 reactie

Inmiddels opgelost track en trace te vinden bij bestelling volgen.

Reageer