Beantwoord

Uiterst ontevreden over behandeling klantenservice

• 17 oktober 2018
  • 7 reacties
  • 179 keer bekeken

Afgelopen weekend een samsung galaxy watch besteld via de shop, klanten krijgen immers €25 korting. Bij de bestelling stond in groene letters: Vóór 21u besteld de volgende dag in huis. Dit houdt voor mij niet anders in dan dat het product op voorraad moet zijn (althans zo gaat het met bijna alle webshops anno 2018!).
Bij KPN dus niet!! Zondagavond al een bericht dat het horloge niet op voorraad is. Dinsdagavond nogmaals een bericht: horloge niet op voorraad. Vandaag tot 3x toe klantenservice gebeld. Uiteindelijk te horen gekregen dat men geen idee heeft hoe lang het gaat duren voordat het horloge leverbaar is.
Op dat antwoord aangegeven dat ik de bestelling wil annuleren. Vervolgens had de medewerker geen idee hoe ze dat moest doen, ze kon mijn order niet terugvinden ondanks het ordernummer dat ik haar had gegeven. Eind van het verhaal, ze ging het uitzoeken en mij terugbellen vanmorgen. Tot op heden nog geen antwoord, nog geen telefoontje gehad, niets.
Uiteindelijk via de website zelf gevonden om de order te annuleren. Nu weer gebeld naar klantenservice met de vraag hoe snel ik mijn geld terug krijg. Het gaat tenslotte om een serieus bedrag van €300. Opnieuw geen duidelijkheid. Ik moest maar afwachten en als ik andere producten van KPN heb zal het wel verrekend gaan worden. Dat gaat dan zeker maanden duren.
Wat een onkunde bij de klantenservice zeg. Ik ben hier zo verschrikkelijk ontevreden over. Daar komt bij dat KPN duidelijke op zijn website aan moet geven of een product voorradig is ja of nee. Dit schept simpelweg valse verwachtingen!
Ik moet nu maar afwachten hoe snel ik mijn geld terug krijg en tot die tijd dus geen watch.
Dus, kan iemand mij vertellen hoeveel geduld ik moet hebben?
icon

Beste antwoord door Marcia_ 17 oktober 2018, 21:23

Hallo Aldert, welkom op ons forum. Wat een verhaal! Heel vervelend om te lezen dat het horloge toch niet op voorraad was. Ik zou daar zelf ook flink van balen, helemaal omdat er stond 'vóór 21 uur besteld, de volgende dag in huis'. Dan mag je er inderdaad vanuit gaan dat 'ie de volgende dag werkelijk komt. Excuses hiervoor!

Heel fijn om te lezen dat het je zelf inmiddels gelukt is om de order te annuleren! Het geld zou je binnen 5 werkdagen weer terug moeten hebben. We verrekenen dat niet zomaar met facturen o.i.d. Mocht dit niet het geval zijn, wil je het me dan laten weten? Dan ga ik het voor je uitzoeken. Als je verder nog vragen hebt, laat je het me dan weten?
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Aldert, welkom op ons forum. Wat een verhaal! Heel vervelend om te lezen dat het horloge toch niet op voorraad was. Ik zou daar zelf ook flink van balen, helemaal omdat er stond 'vóór 21 uur besteld, de volgende dag in huis'. Dan mag je er inderdaad vanuit gaan dat 'ie de volgende dag werkelijk komt. Excuses hiervoor!

Heel fijn om te lezen dat het je zelf inmiddels gelukt is om de order te annuleren! Het geld zou je binnen 5 werkdagen weer terug moeten hebben. We verrekenen dat niet zomaar met facturen o.i.d. Mocht dit niet het geval zijn, wil je het me dan laten weten? Dan ga ik het voor je uitzoeken. Als je verder nog vragen hebt, laat je het me dan weten?
Hoi Marcia,
Dank voor je reactie. Dat het horloge niet op voorraad was is dan nog tot daar aan toe. Het vervelendste is dat je vervolgens door meerdere medewerkers van de klantenservice maar in het ongewisse wordt gelaten en dus geen steek verder komt. Daar valt echt een verbeterslag te halen. En dat geldt dan natuurlijk ook voor wat betreft de voorraadstatus van artikelen die KPN aanbiedt.
Mensen betalen soms forse bedragen voor iets en als je dan maar moet afwachten wanneer het uitgeleverd gaat worden is niet zoals het zou moeten zijn.
Afijn, ik weet nu wat ik kan verwachten. Als het volgende week donderdag nog niet is afgerond laat ik het je weten.

Groet,
Aldert
Reputatie 7
Badge +27
Ik snap helemaal wat je bedoelt! Het moet jou geen moeite kosten om aan antwoorden op je vragen te komen, wij hebben je gewoon duidelijkheid te bieden natuurlijk! Fijn dat ik je dat in ieder geval heb kunnen brengen. Hopelijk ervaar je nu geen hinder meer, maar je weet me te vinden als dat niet zo mocht zijn.
.... Het geld zou je binnen 5 werkdagen weer terug moeten hebben. We verrekenen dat niet zomaar met facturen o.i.d. Mocht dit niet het geval zijn, wil je het me dan laten weten? Dan ga ik het voor je uitzoeken. Als je verder nog vragen hebt, laat je het me dan weten?

Nou, inmiddels vrijdag 26 oktober, maar helaas nog geen terugbetaling!!
Ik vind het echt te gek voor woorden dat ik zolang moet wachten op MIJN geld.
Reputatie 7
Badge +27
Heel erg vreemd en fijn dat je dit meteen weer bij me meldt. Ik ga het voor je uitzoeken. Wel heb ik nog wat aanvullende vragen voor je, zou je mijn privébericht daarom willen beantwoorden? Dan zet ik al je gegevens op de mail naar de afdeling die hierover gaat.
Reputatie 7
Badge +27
Bedankt voor je privébericht! Ik heb de betreffende afdeling gemaild en hou je op de hoogte! Voor nu een fijn weekend gewenst!
Reputatie 7
Badge +27
Ik heb inmiddels bericht: er was helaas iets vertraging in de verwerking van de betalingen. Je kunt het bedrag in de loop van de week op je rekening verwachten. Excuses voor het ongemak!

Reageer