Bij KPN dus niet!! Zondagavond al een bericht dat het horloge niet op voorraad is. Dinsdagavond nogmaals een bericht: horloge niet op voorraad. Vandaag tot 3x toe klantenservice gebeld. Uiteindelijk te horen gekregen dat men geen idee heeft hoe lang het gaat duren voordat het horloge leverbaar is.
Op dat antwoord aangegeven dat ik de bestelling wil annuleren. Vervolgens had de medewerker geen idee hoe ze dat moest doen, ze kon mijn order niet terugvinden ondanks het ordernummer dat ik haar had gegeven. Eind van het verhaal, ze ging het uitzoeken en mij terugbellen vanmorgen. Tot op heden nog geen antwoord, nog geen telefoontje gehad, niets.
Uiteindelijk via de website zelf gevonden om de order te annuleren. Nu weer gebeld naar klantenservice met de vraag hoe snel ik mijn geld terug krijg. Het gaat tenslotte om een serieus bedrag van €300. Opnieuw geen duidelijkheid. Ik moest maar afwachten en als ik andere producten van KPN heb zal het wel verrekend gaan worden. Dat gaat dan zeker maanden duren.
Wat een onkunde bij de klantenservice zeg. Ik ben hier zo verschrikkelijk ontevreden over. Daar komt bij dat KPN duidelijke op zijn website aan moet geven of een product voorradig is ja of nee. Dit schept simpelweg valse verwachtingen!
Ik moet nu maar afwachten hoe snel ik mijn geld terug krijg en tot die tijd dus geen watch.
Dus, kan iemand mij vertellen hoeveel geduld ik moet hebben?
Beste antwoord door Marcia_
Hallo Aldert, welkom op ons forum. Wat een verhaal! Heel vervelend om te lezen dat het horloge toch niet op voorraad was. Ik zou daar zelf ook flink van balen, helemaal omdat er stond 'vóór 21 uur besteld, de volgende dag in huis'. Dan mag je er inderdaad vanuit gaan dat 'ie de volgende dag werkelijk komt. Excuses hiervoor!
Heel fijn om te lezen dat het je zelf inmiddels gelukt is om de order te annuleren! Het geld zou je binnen 5 werkdagen weer terug moeten hebben. We verrekenen dat niet zomaar met facturen o.i.d. Mocht dit niet het geval zijn, wil je het me dan laten weten? Dan ga ik het voor je uitzoeken. Als je verder nog vragen hebt, laat je het me dan weten?
Bekijk origineel
Heel fijn om te lezen dat het je zelf inmiddels gelukt is om de order te annuleren! Het geld zou je binnen 5 werkdagen weer terug moeten hebben. We verrekenen dat niet zomaar met facturen o.i.d. Mocht dit niet het geval zijn, wil je het me dan laten weten? Dan ga ik het voor je uitzoeken. Als je verder nog vragen hebt, laat je het me dan weten?