Beantwoord

Uitvallende apps/ crashende apps gsm

  • 4 May 2021
  • 8 reacties
  • 38 keer bekeken

Reputatie 2

Sinds kort heb ik mobiele abonnement bij kpn met een S20FE. Echter heb ik het probleem dat verschillende apps ( bijvoorbeeld. Bol +Hema zorgverzekering) niet openen ( ook niet na opnieuw installeren) of crashen na opening.    Weet niet waar het aan kan liggen.           Iemand enig idee?

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 12 May 2021, 08:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Doekies, dat durf ik niet te zeggen. Toestel is wel up to date? Evenals de apps? Toestel is ook al eens opnieuw opgestart? Anders even contact met Samsung opnemen? Zij kunnen je misschien meer vertellen.

Reputatie 2

@Bart_Z ja alles wat je vraagt. Toestel is net 2 maanden in gebruik... Baal er enorm van

Reputatie 7
Badge +20

Dat begrijp ik heel goed. Heeft Samsung er iets over kunnen zeggen?

Reputatie 2

@Bart_Z niet veel... allemaal dingen die ik al deed... 

 

Reputatie 7
Badge +20

Anders wellicht een idee om langs de KPN winkel te gaan? Mijn collega kan meekijken en eventueel het toestel opsturen ter reparatie. Ik kan er zo op afstand niet veel over zeggen. :(

Reputatie 2

@Bart_Z bedankt voor de tip en meedenken 👍👍👍

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan. Hoop dat het snel weer werkt. 

Reputatie 7
Badge +11

Ik weet dat er een tijdje terug een update was van de Android System Webview waardoor veel apps crashde na het opstarten van zo'n app. Zou je daar eens alle updates van kunnen verwijderen? Dit kan via Instellingen>Apps>Android System Webview>Updates verwijderen.

 

Misschien dat dit ook helpt, dit verhielp bij mij toen hetzelfde probleem wat zowel op mijn Galaxy S20 als mijn Tab S6 LTE bestond.