Beantwoord

Unlockcode xperia10

• 5 maart 2012
  • 3 reacties
  • 9403 keer bekeken

Ik heb volgens de site van KPN een unlockcode aangevraagd.

Deze netjes ontvangen met bijpassende uitleg hoe het zou moeten.

Nu dit diverse malen geprobeerd ( zit hier een maxima aan? ).

Maar het wil niet lukken....

Iemand tips?

Greetz Jurgen

icon

Beste antwoord door Menno 22 mei 2012, 12:58

Hallo Jurgen,

Kunt u in een privé-bericht de gehele instructiemail sturen? Dus met unlockcode en imeinummer.

Ik ga voor u nakijken of dit overeenkomt met onze gegevens. Mocht dit niet werken, dan wil ik voorstellen dat u het toestel naar mij opstuurt en ik er verder naar kijk.

Met vriendelijke groet,

Menno  

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Beste Jurgen007,

Vervelend dat het niet lukt om uw toestel te unlocken. Onder dit bericht voeg ik de unlockprocedure voor een Sony Xperia10 toestel. Mocht het niet lukken om dit toestel te unlocken, dan adviseer ik je langs een KPN verkooppunt langs te gaan zodat zij je verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Menno

Het verwijderen van de NETWERK (Operator) Lock :

• Zet de telefoon, met de geweigerde SIM-kaart erin, aan.
  • Het toestel start op, en meldt na korte tijd: “SIM network unlock PIN”
  • Tap met je vinger in het invul-hokje, zodat het cijfer-keypad verschijnt
  • Vul nu de deblokker-code in, die via CRM is aangevraagd (Network Unlock)
  • Foutief ingevoerde cijfers kunnen gewist worden met de toets  <X]
  • Als de code volledig is ingevoerd, tap dan op het hokje “Unlock”.
  • De telefoon is nu ge-deblokkeerd, en zal gewoon opstarten en zich aanmelden.
  • Als een foutieve code wordt ingevoerd, meldt de telefoon: “Network unlock request unsuccesful”.
    [/list]
 op 22-05-2012 12:30

Ik heb een tijdje gelden voor een vorige telefoon een unlock-code aangevraagd, en op 17 feb 2012 antwoord gehad zie hier onder :

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geachte heer/mevrouw,
Enige tijd geleden ontvingen wij uw aanvraag voor het 'unlocken' van uw mobiele telefoon. Dit betreft het toestel met het mobiele nummer 06******** en het IMEI-nummer 01237************. Hiervoor heeft u twee speciale codes nodig die uniek zijn voor uw toestel. Uw speciale codes zijn: *********** en ***********
Unlock code: ***********

1. Zet de telefoon, met de geweigerde SIM-kaart erin, aan.
2. Het toestel start op, en meldt na korte tijd: SIM network unlock PIN
3. Tap met je vinger in het invul-hokje, zodat het cijfer-keypad verschijnt
4. Vul nu de deblokkeer-code in (Network Unlock)
5. Foutief ingevoerde cijfers kunnen gewist worden met de toets <X]
6. Als de code volledig is ingevoerd, tap dan op het hokje Unlock.
7. De telefoon is nu gedeblokkeerd, en zal gewoon opstarten en zich aanmelden.
8. Als een foutieve code wordt ingevoerd, meldt de telefoon: Network unlock request unsuccesful.

Mogelijk heeft u dit bericht eerder ontvangen. Indien dit het geval is kunt u dit bericht als niet verzonden beschouwen.

Ik vertrouw erop, u met deze informatie van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

Marco Visser
Directeur Mobiel

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit lukte mij persoonlijk niet, daarna werd mij gevraagd naar een kpn-winkel te gaan. Ik dit afgelopen week gedaan, en daar lukte het ook niet.

Toen werd mij daar gezegd dat ik weer contact met jullie moest opnemen, dat waarschijnlijk de code niet goed was.

Dus vandaar dat ik dat nu ook doe.

Ik hoop  antwoord te krijgen, want ik wil deze telefoon graag unlocken

Met vriendelijke groet, 

Jurgen007

Reputatie 5
Badge +6
Hallo Jurgen,

Kunt u in een privé-bericht de gehele instructiemail sturen? Dus met unlockcode en imeinummer.

Ik ga voor u nakijken of dit overeenkomt met onze gegevens. Mocht dit niet werken, dan wil ik voorstellen dat u het toestel naar mij opstuurt en ik er verder naar kijk.

Met vriendelijke groet,

Menno  

Reageer