Beantwoord

update galaxy s5

• 31 maart 2016
  • 4 reacties
  • 486 keer bekeken

Hoi.

Ik maak gebruik van een s5 en heb een vraag wat?betreft de updates van samsung. Mijn telefoon draaid nogsteeds op 5.0 terwijl 5.1 allang uit is en nu laatst 6.0.
Wanneer zijn deze updates beschikbaar voor de gebruikers van kpn? Of moet ik deze zelf downloaden?
Bij hi was ik gewend dat deze updates direct op de telefoon binnen kwamen.

Bedankt voor jullie antwoord, groet Efrem.
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 1 april 2016, 08:53

Hoi,

Deze updates brengt Samsung zelf uit. In tegenstelling tot andere providers doet KPN hier niets aan.

Het kan zijn dat je hem via je computer al eerder kan downloaden maar ik verwacht dat hij ook als OTA komt

Robin
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Deze updates brengt Samsung zelf uit. In tegenstelling tot andere providers doet KPN hier niets aan.

Het kan zijn dat je hem via je computer al eerder kan downloaden maar ik verwacht dat hij ook als OTA komt

Robin
Voorheen kreeg ik de updates OTA maar de 5.1 update heb ik tot op heden nog niet gehad en deze is toch al een hele tijd uit.
Kan het aan een instelling liggen van mijn apparaat?
Of anders kies installeren op mijn pc? Heb ik nooit gedaan. Ben niet zo'n computer held 🙂
Reputatie 7
Badge +30

Efrem schreef op 1 apr '16 om 10:24u
Voorheen kreeg ik de updates OTA maar de 5.1 update heb ik tot op heden nog niet gehad en deze is toch al een hele tijd uit.
Kan het aan een instelling liggen van mijn apparaat?

Het kan heel lang duren voordat je heb krijgt nadat hij daadwerkelijk is vrijgegeven. En ik kan zo 123 niet vinden over de (unbranded) S5 in Nederland al een update beschikbaar heeft.

Efrem schreef op 1 apr '16 om 10:24u
Of anders kies installeren op mijn pc? Heb ik nooit gedaan. Ben niet zo'n computer held Smiley Vrolijk

Kan, maar ook dan ben je er niet zeker van of de update daar wel is.

Robin

Reputatie 2
Badge +1
Er is nog geen update voor de Samsung Galaxy S5 becshikbaar.

Wat ik zover heb kunnen terug vinden is dat nu de Samsung Galaxy S6 de Android 6 krijgt en later in het jaar wordt de update voor de Samsung Galaxy S5 gelanceerd.

Ik heb zowel de S6 met android 6 en de S5 met Android 5.

We krijgen de update Android 6 voor de S5 vanzelf als Samsung deze vrijgeeft voor Nederland. KPN heeft hier geen enkele bemoeienis mee en ook geen invloed op het lanceren van de update voor de S5.

Reageer