Vraag

verbinding tablet via experiabox V8

  • 2 januari 2019
  • 2 reacties
  • 39 keer bekeken

Sinds enkele maanden maakt mijn samsung Tab 3 geen automatisch verbinding meer via de experia box V8 die hier in huis aanwezig is. Het is vreemd want als ik naar een winkel ga om er naar te laten kijken maakt de tablet direct verbinding met de daar aanwezige wifi...

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi water, welkom op het forum! Werken andere apparaten wel goed via WiFi? En als je handmatig op het netwerk klikt krijg je wel gewoon verbinding?

Je kunt eens proberen het voorkeursnetwerk te verwijderen (bij Instellingen > WiFi) en daarna opnieuw verbinding te maken. Als je lang klikt op de netwerknaam staat er een optie om het netwerk te vergeten. Bij nieuwere Androidversies is er ook een schakelaar om automatisch verbinding te maken. Mogelijk staat die uit. Het netwerk verwijderen en opnieuw toevoegen moet ook werken om weer automatisch verbinding te maken.
Reputatie 7
Badge +28
@water26: Heeft dit geholpen? Ik ben benieuwd 🙂

Reageer