Beantwoord

Verkeerde kleur toestel besteld

  • 6 November 2020
  • 1 reactie
  • 121 keer bekeken

Nu heb ik van de week een nieuwe Samsung Note 20 ultra 5g besteld maar de niet de juiste kleur aangevinkt.

Ik heb nu een bronze (bijna roze) Note terwijl de bedoeling was een zwarte.

Hier kwam ik pas achter toen in hem uitpakte.

Heb de Note nog niet in gebruik gehad

Kan ik mijn toestel nog omruilen bij een lokale kpn zaak? Of moet dit toestel retour gestuurd worden en vervolgens een nieuwe bestellen?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 9 November 2020, 14:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @AldeGro. Betreft het een verlenging met een verkeerd toestel? Dan kun je omruilen via de KPN winkel. Het toestel wordt in de winkel meteen retour gemeld en jouw abonnement is hierdoor direct weer verlengbaar. Je kunt dan direct weer verlengen met het juiste kleurtje. Betreft het echter een geheel nieuwe bestelling die jij gedaan hebt als nieuwe klant, dan kan het omruilen niet via de KPN winkel en gaat het via de klantenservice. Dan moet het toestel ook eerst retour naar KPN voordat je een ander toestel kunt kiezen