Beantwoord

Verlengen met andere telefoon

  • 30 September 2019
  • 4 reacties
  • 141 keer bekeken

Ik kan al geruime tijd mijn abbenoment verlengen en wil daar bij ook graag een ander toestel.
Kwa toestel twijfel ik tussen de Samsung S10+ en de Note+ en ik ben bekend met de verschillen.

Alleen zag ik op de website dat KPN de S10+ niet in het assortiment heeft, of ik kijke er overheen.
Kan het zijn dat deze telefoon wel in de winkels voorhanden is?

Admin: titel aangevuld i.v.m. duidelijkheid
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 3 October 2019, 19:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Alleen zag ik op de website dat KPN de S10+ niet in het assortiment heeft, of ik kijke er overheen.
Kan het zijn dat deze telefoon wel in de winkels voorhanden is?


Sterker nog, het kan allebei kloppen.😉
Kiek hier..... Kijk hier. 🙂😎
Reputatie 7
Hoi @Meester45, Dreekuh had de S10+ al gevonden op onze website zo te zien 🙂 We hebben die inderdaad wel in het assortiment, lukt het daarmee om een keuze te maken?
Wat de voorraad in de winkels is verschilt per locatie, als je wilt kan ik voor je kijken hoe het is bij de winkels bij jou in de buurt. Zou je daarvoor je forumprofiel kunnen voorzien van je postcode en huisnummer? Als je daarna hieronder reageert weet ik dat ik het voor je kan bekijken.
Een reactie, ik heb mijn postcode in mijn profiel gezet.
Reputatie 7
Badge +30
Dank je, Meester. Ik heb gekeken en in jouw dichtstbijzijnde winkel (Meppel) is de S10+ helaas niet op voorraad. Ik raad je dan ook aan om online te verlengen. Mocht hij dan onverhoopt ook niet op voorraad zijn, dan is de bestelling in ieder geval wel geplaatst en krijg je hem direct thuis zodra hij beschikbaar is.