Beantwoord

Verlengen met S10 omdat de S9 niet werkt met CI implantaat

  • 4 March 2020
  • 10 reacties
  • 258 keer bekeken

heb een S9 , maar deze is niet compatbil met mijn CI implantaat.

Hiervoor zou ik een S10 moeten gebruiken, mijn abonnement loopt nog tot oct. 2021.

Wat is er mogelijk bij KPN

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 5 March 2020, 17:25

Bekijk origineel

10 reacties

Hallo @HVD26 , praten we over een app die je niet kunt installeren i.v.m. een bepaalde Androidversie of heeft de S10 een technische voorziening die de S9 niet heeft?

 

Hi Jan,

Het gaat om een technische versie denk ik , mijn s9 heeft Android 10 dus dat was niet het probleem.

Alleen de s9 is niet compatible met mijn ci

Hallo @HVD26 , nogmaals, wat heeft de S10 wat de S9 niet heeft?

Bij het CI-implantaat zal toch vermeld worden aan welke minimale eisen voldaan moet worden om te (naar ik aanneem) kunnen communiceren met je telefoon.

Wifi, Bluetooth, NFC worden op beide toestellen ondersteund.

Ik probeer je met alle plezier te helpen, maar probeer dan iets duidelijker te zijn wat de CI moet doen i.c.m. met jouw telefoon.

Met de s9 kan ik niet direct streamen met mijn CI dat kan alleen door een tussenkomst van een telefoonclip.

Met de s10 of iphone kan dat wel zonder clip. Vindt het fijn dat je je gedachten er over laat gaan

 

Hallo @HVD26 , zelf gebruik ik ook hoorapparaten en om mijn hoorapparaten te gebruiken i.c.m. mijn telefoon heb ik ook een tussenoplossing die goed werkt.

Wil ik mijn hoorapparaten rechtstreeks kunnen laten werken op mijn smartphone heb ik juist andere hoorapparaten nodig, de omgekeerde wereld t.o.v. jou in dit geval, maar ik moet er verzekeringstechnisch nog 2 jaar mee doen, maar dit even terzijde.

Ik zou even langs de lokale KPN-winkel gaan en met hen overleggen, persoonlijk gaat vaak handige dan via de website of telefonisch.

Succes.

P.S. of wacht ook de reactie van een moderator even af.

 

 

Jan bedankt voor je intresse . Ik ga nog wel even naar de kpn winkel maar ben bang dar het een financieel probleempje  gaat worden . Nogmaals míjn dank

Hallo @HVD26 , graag gedaan uiteraard, laat s.v.p. even de (goede) afloop weten binnen dit topic.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @HVD26 en welkom op het forum! Ik zie dat @JanD je al tips heeft gegeven, super. :grin:  Eerder verlengen zal hem niet worden, maar misschien hebben mijn collega's in de winkel nog ideeën. Ik heb nooit geweten dat je gehoorapparaten en CI implantaten kunt koppelen aan je smartphone en dat hier software voor is, wat handig! Ik heb wat onderzoek gedaan, ik vermoed dat je de Cochlear Nucleus 7 hebt? Daarvoor heb ik op de compatability pagina inderdaad gevonden dat deze qua Samsung smartphone alleen de S10 ondersteunt. Gezien jij een S9 hebt is de Cochlear Wireless Phone Clip (telefoonclip) de enige optie om rechtstreeks vanuit je toestel te streamen, maar die had je zelf ook al gevonden zo te zien. 

Een mogelijkheid vanuit ons is dat je de S9 vroegtijdig aflost. Je ontvangt, na het invullen van dit formulier, binnen 2 dagen een iDeal link waarmee je het openstaande toestelbedrag af kunt lossen. Let wel, dit is niet verplicht. Je kunt de iDeal link dus ook aanvragen en kijken of je daarmee goedkoper uit bent dan met de telefoonclip. Als het afkopen van je toestel duurder is kun je ervoor kiezen om de iDeal link niet te gebruiken en dan verandert er niks. Als je het toestel wel aflost kun je per de eerste dag van de volgende maand (1 april bijvoorbeeld, als je ervoor kiest in maart te betalen) een nieuw toestel aan je abonnement toevoegen en hierbij kun je dan kiezen voor de S10. Hiervoor moet je abonnement wel ouder zijn dan 3 maanden. Ik adviseer je ook om de inkomens- en lastentoets van tevoren te doen om eventuele teleurstellingen te voorkomen. 

Veel informatie, maar ik hoop dat je hiermee uit de voeten kunt! Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag. :smile:

Wat leuk dat je je er in verdiept hebt,zo zie maar dat je elke dag wat bij leert. Bedankt voor de moeite ik zal eens gaan informeren bij de kpn winkel ter plaatse en daarna kijken wat het meest interessant is.

De clip heb ik maar dat bevalt slecht vandaar.

Reputatie 7
Badge +17

Haha, dat is het leuke van het forum! Ik kom altijd weer wat nieuws tegen en zo leer je inderdaad een hoop. :smile:

Wat jammer dat de clip slecht bevalt. :slight_frown:  Hopelijk biedt een Samsung S10 dan wel een goede oplossing en hebben mijn collega's in de winkel daar tips voor. Mocht je na het bezoek aan de winkel nog vragen hebben, dan kun je hier altijd weer een bericht plaatsen! 

Reageer