Beantwoord

Verloopstuk oortelefoon sony XZ2

Beste medewerkers van KPN,

Op 3 mei 2018 heb ik mijn mobiele abonnement bij jullie verlengt in de vestiging op De laat in Alkmaar. Mijn keuze is gevallen op de sony XZ2.

Echter heb je hiervoor een verloopstukje nodig voor je oortelefoon om muziek te beluisteren. Deze is bij mij door gebruik defect geraakt. hierdoor stopt de muziek op het toestel constant met afspelen wat erg hinderlijk en frustrerend is.

Ik ben met bovenstaande probleem terug gegaan naar jullie vestiging op De laat in Alkmaar. Daar bleek dit verloopstuk inderdaad defect er werd mij uitgelegd dat op dit verloopstuk 12 maanden garantie zit. Er is ter plekke door een medewerker een nieuw verloopstukje besteld. Echter wacht ik hier inmiddels al bijna 4 weken op.

Momenteel sta ik op het punt om een alternatief hiervoor aan te schaffen, Maar dit is niet zoals het hoort bij garantie en goede service die ik van jullie gewend ben. Ik heb specifiek gekozen voor de sony XZ2 omdat ik erg tevreden ben over de kwaliteit en over de service die KPN levert. Daarom verbaast mij deze lange wachttijd op dit onderdeel. Ik zou graag zien dat er word meegedacht over een passende oplossing in deze.

In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Met vriendelijke groet,
Peters
icon

Beste antwoord door Vikash 23 november 2018, 15:23

Je hebt helemaal gelijk. Sony en HTC hebben 12 maanden garantie op meegeleverde accessoire. Alle andere merken geven 6 maanden garantie. Je kan de defecte verloopstukje in een KPN winkel aanbieden, neem wel het aankoopbewijs mee. 😉

Laat je mij weten of het gelukt is?

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Goedemiddag @chris petjes. Welkom op het forum! Je hebt bij een toestel dat je bij je abonnement hebt gekregen 6 maanden garantie op je headset, wanneer deze buiten je eigen toedoen stuk is gegaan. Helaas is deze periode al voorbij en kan je geen gebruik maken van deze garantieperiode. Ik had je graag verder geholpen hierin, maar je zal zelf een nieuw verloopstukje moeten aanschaffen.
@Vikash

Allereerst bedankt voor je reactie. Echter is dit niet de informatie die ik heb gehad in de vestiging. Mij is verteld en ik heb meegelezen dat er 12 maanden garantie opzit. Ik ben zelf twee weken later teruggegaan naar deze vestiging en kreeg daar wederom dezelfde informatie. Daarbij heb ik in de tussenliggende periode geen enkele correspondentie ontvangen over levering of garantie. Niet helemaal netjes. Ik zou toch graag hierin een oplossing zien.
Reputatie 7
Badge +12
Je hebt helemaal gelijk. Sony en HTC hebben 12 maanden garantie op meegeleverde accessoire. Alle andere merken geven 6 maanden garantie. Je kan de defecte verloopstukje in een KPN winkel aanbieden, neem wel het aankoopbewijs mee. 😉

Laat je mij weten of het gelukt is?
Reputatie 7
Badge +12
Ben je inmiddels al langs een KPN winkel geweest? Ik ben erg benieuwd hoe het is afgelopen. Mocht ik nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!
@Vikash Inmiddels langs geweest bij de vestiging. in de eerste instantie is er een bericht uitgegaan voor een compleet nieuwe headset. Dit miscommunicatie. uitgelegd dat ik enkele het verloopstekkertje wilde hebben. het is nu wederom besteld en ik moet een mail krijgen bij binnenkomst. mocht ik na een week weer niets hebben vernomen, zal ik de vestiging wederom bezoeken. Ik hou je op de hoogte
Reputatie 7
Badge +12
Goed om te lezen dat er inmiddels een nieuw verloopstekkertje is aangevraagd. Ik hoop dat je deze stekker snel in gebruik kan nemen. Mocht ik nog iets voor jou kunnen betekenen, dan hoor ik het graag van je!

Reageer