Op 3 mei 2018 heb ik mijn mobiele abonnement bij jullie verlengt in de vestiging op De laat in Alkmaar. Mijn keuze is gevallen op de sony XZ2.
Echter heb je hiervoor een verloopstukje nodig voor je oortelefoon om muziek te beluisteren. Deze is bij mij door gebruik defect geraakt. hierdoor stopt de muziek op het toestel constant met afspelen wat erg hinderlijk en frustrerend is.
Ik ben met bovenstaande probleem terug gegaan naar jullie vestiging op De laat in Alkmaar. Daar bleek dit verloopstuk inderdaad defect er werd mij uitgelegd dat op dit verloopstuk 12 maanden garantie zit. Er is ter plekke door een medewerker een nieuw verloopstukje besteld. Echter wacht ik hier inmiddels al bijna 4 weken op.
Momenteel sta ik op het punt om een alternatief hiervoor aan te schaffen, Maar dit is niet zoals het hoort bij garantie en goede service die ik van jullie gewend ben. Ik heb specifiek gekozen voor de sony XZ2 omdat ik erg tevreden ben over de kwaliteit en over de service die KPN levert. Daarom verbaast mij deze lange wachttijd op dit onderdeel. Ik zou graag zien dat er word meegedacht over een passende oplossing in deze.
In afwachting van uw reactie verblijf ik.
Met vriendelijke groet,
Peters
Beste antwoord door Vikash
Je hebt helemaal gelijk. Sony en HTC hebben 12 maanden garantie op meegeleverde accessoire. Alle andere merken geven 6 maanden garantie. Je kan de defecte verloopstukje in een KPN winkel aanbieden, neem wel het aankoopbewijs mee.
Laat je mij weten of het gelukt is?