Beantwoord

Verschil KPN Veilig en KPN Toestelveilig

• 8 februari 2018
  • 1 reactie
  • 600 keer bekeken

Badge
Ik heb op mijn mobiel kpn toestel veilig geinstalleerd maar voordat ik die in gebruik kon nemen moest ik de verouderde kpn veilig app verwijderen.
Vervolgens kpn toestelveilig geactiveerd waardoor ik dus blijkbaar een appart abbonement aanga waarvoor ik €2.50p.m moet betalen.
Wat is nou het verschil tussen deze 2 app's en waarvoor moet ik dus appart betalen en zit dit niet in bij mijn abbonement van 5 apparaten gratis?
icon

Beste antwoord door Joran 12 februari 2018, 12:27

Hoi arjanvinnie. Goede vraag! ToestelVeilig is eigenlijk bedoeld voor de mobiele markt, oftewel klanten die geen vaste diensten bij ons afnemen. KPN Veilig biedt alle functionaliteit van KPN ToestelVeilig, zoals het scannen op virussen en het toestel terugvinden bij vermissing.

Uitleg over de beide producten:
- KPN Veilig: KPN Veilig - jouw online beveiligingsexpert
- KPN ToestelVeilig: Beveilig je smartphone met ToestelVeilig

Als je al licentiesleutels hebt voor KPN veilig via jouw vaste internetabonnement, kun je gratis gebruik maken van KPN Veilig. Je kunt het abonnement op ToestelVeilig stoppen door ‘TOESTELVEILIG UIT’ te sms'en naar 1266 of via de MijnKPN app. Vervolgens kun je via https://veilig.kpn.com jouw mobiele telefoon toevoegen.

Hoop dat dit zo duidelijk is! Laat het weten als je vragen hebt.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Hoi arjanvinnie. Goede vraag! ToestelVeilig is eigenlijk bedoeld voor de mobiele markt, oftewel klanten die geen vaste diensten bij ons afnemen. KPN Veilig biedt alle functionaliteit van KPN ToestelVeilig, zoals het scannen op virussen en het toestel terugvinden bij vermissing.

Uitleg over de beide producten:
- KPN Veilig: KPN Veilig - jouw online beveiligingsexpert
- KPN ToestelVeilig: Beveilig je smartphone met ToestelVeilig

Als je al licentiesleutels hebt voor KPN veilig via jouw vaste internetabonnement, kun je gratis gebruik maken van KPN Veilig. Je kunt het abonnement op ToestelVeilig stoppen door ‘TOESTELVEILIG UIT’ te sms'en naar 1266 of via de MijnKPN app. Vervolgens kun je via https://veilig.kpn.com jouw mobiele telefoon toevoegen.

Hoop dat dit zo duidelijk is! Laat het weten als je vragen hebt.

Reageer