Vraag

Verschilende apps werken niet

  • 3 September 2020
  • 4 reacties
  • 719 keer bekeken

Ik heb een aantal apps die de afgeloepn tijd niet meer werken. Ik krijg dan de melding (oeps Er is iets misgegaan). Voorbeelden van de apps die niet meer werken zijn Magister en DigID.

Ik heb een Samsung A6


4 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Hi @Peter72, welkom op ons Forum! Als ik het goed begrijp werken een aantal apps op je toestel niet meer. Het is ondertussen een paar dagen geleden (het is erg druk op dit moment) en ik ben benieuwd of de apps alweer werken. Zo niet, heb je in de tussentijd al eens je toestel helemaal uit- en weer aangezet? Mocht deze simpele truc niet werken, dan kun je proberen jouw apps te verwijderen en weer opnieuw te installeren. 

Nee, helaas nog steeds het probleem. Ik had inderdaad al een paar keer opnieuw opgestart. En de app's al een paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helaas allemaal zonder resultaat.

Reputatie 7
Badge +9

@Peter72, zou je eens bij de instellingen van je telefoon het volgende kunnen controleren en kijken of onderstaande ingeschakeld is.

Instellingen => Nuttige functies => Koppelingen in apps openen.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Peter72, ik ben benieuwd of je iets hebt gehad aan de reactie van Hoopvol? Als jouw mobiele internet wel werkt, heb ik niet het idee dat het aan KPN ligt. Wellicht heeft iemand anders binnen de community nog een idee :-).

Reageer