Beantwoord

Vervormd geluid bij bluetooth in auto met Nokia 6

  • 7 October 2019
  • 4 reacties
  • 206 keer bekeken

Nokia TA-1033 vervormt geluid in de auto bij bluetooth verbinding. Wat kan ik daaraan doen?

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 9 October 2019, 14:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hi @AABBCC, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom! Ik begrijp dat het geluid niet goed is als je jouw Nokia in de auto verbonden hebt met bluetooth, dat lijkt me niet handig. Ik zoek graag met je mee naar de oplossing.

Merk je dit bij bellen via bluetooth, of ook bij afspelen van muziek? Heb je al eens getest of je het ook merkt als je jouw mobiele telefoon met een ander apparaat via bluetooth verbindt, een speaker bijvoorbeeld? En hoe gaat het als je een andere mobiele telefoon verbindt in de auto? Ik ben benieuwd of je dan hetzelfde merkt. Op deze manier kunnen we de oorzaken uitsluiten. Laat je weten wat je hebt geprobeerd en wat het effect ervan is?
Reputatie 7
Badge +19
@AABBCC Ik heb nog niets van je gehoord, ik hoop dat geen bericht goed bericht is. Zo niet of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.

IK HEB HET MET EEN SAMSUNG Galaxy GEPROBEERD- NIKS AAN DE HAND. BLIJKBAAR IS DE Nokia HET EUVEL. MAAR DE VRAAG IS HOE NU VERDER? BEDANKT IN IEDER GEVAL VOOR DE HALVERING VAN HET PROBLEEM.

Reputatie 7
Badge +19

@AABBCC Goed dat je dit hebt geprobeerd, dan zijn we al een stap verder inderdaad! Het heeft dus op de een of andere manier met het Nokia toestel te maken. Lukt het ook om bluetooth te testen met een ander apparaat, een soundbar, box of speaker die ook via bluetooth verbinden kan? Ik ben benieuwd of je dan hetzelfde merkt als in de auto.

Ik denk dat het ook raadzaam is om contact met Nokia op te nemen, want dat is de fabrikant. Mogelijk zijn zij bekend met dit probleem en kunnen ze je zo vertellen hoe je dit kunt oplossen. 

Ik hoor graag hoe het afgelopen is :slight_smile: