Beantwoord

Videobellen met Samsung Galaxy A70

  • 19 March 2020
  • 5 reacties
  • 226 keer bekeken

Hallo forum, ff vraagje. Ik heb een Samsung Galaxy a70 maar kan er niet mee videobellen. Iemand een foefje zodat het wel kan?????

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Natasja 24 March 2020, 15:23

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo @Okuma , WhatsApp installeren.

 

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Okuma. Welkom hier op het Forum. Logisch dat je graag wilt kunnen videobellen. Zeker nu. WhatsApp is inderdaad een prima app om mee te videobellen. Android Planet bespreekt in een blogpost de 5 beste apps om te videobellen op Android. Wellicht kun je daar ook nog wat inspiratie opdoen. :wink:

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Okuma. Is het inmiddels gelukt om via je telefoon te videobellen? Laat het gerust weten als je nog ergens hulp bij nodig hebt.

Nee is nog niet gelukt. Ik wil geen appje downloaden en ik wil niet via whatsapp videobellen. Gewoon rechtstreeks via mijn telefoon, dat kon ik ook met mijn vorige de Samsung Galaxy s6

 

Groetjes Okuma

Reputatie 6
Badge +9

Nee is nog niet gelukt. Ik wil geen appje downloaden en ik wil niet via whatsapp videobellen. Gewoon rechtstreeks via mijn telefoon, dat kon ik ook met mijn vorige de Samsung Galaxy s6

 

Groetjes Okuma

Ik durf je niet met zekerheid te zeggen of je toestel die optie heeft. Online kan ik niet terugvinden of je Samsung Galaxy A70 videobellen ondersteunt vanuit de ‘phone app’. Beide toestellen moeten dan wel videobellen ondersteunen. Je zou dit eens bij Samsung na kunnen vragen.
 

Reageer