Beantwoord

Voicemail begroeting

Badge
Heb per abuis de voicemail begroeting van mijn overleden man gewist op zijn telefoon waarvan het abonnement nog steeds loopt.
Kan dat hersteld worden?
icon

Beste antwoord door Marcia_ 7 januari 2019, 16:05

Ik heb begrepen dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met mijn collega. Het gaat dus niet meer lukken om de begroeting terug te halen, wat ontzettend jammer 😞.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hallo @Rouge, welkom! Wat balen dat dit gebeurd is! Ik wil toch even helder krijgen wat je nu precies wilt. Wil je de begroeting terug zoals 'ie was of wil je gewoon een willekeurige begroeting erop zetten? Je kunt via het voicemail menu zelf een begroeting erop zetten of ervoor kiezen om een standaard begroeting te laten klinken. Ik ben bang dat we de begroeting die je man ingesproken heeft niet meer terug kunnen halen. Wel wil ik dit voor je navragen. Wil jij het betreffende 06-nummer in je forumprofiel zetten? Dat kan bij klantnummer mobiel of bij persoonlijke opmerkingen en is alleen voor jou en voor de KPN moderators inzichtelijk. Laat het me even weten wanneer je dat gedaan hebt en dan ga ik voor je aan de slag.
Badge
Ik heb het mobiele nummer toegevoegd zoals je aangaf Marcia
Het gaat idd over een door mijn man zelf ingesproken voicemail begroeting die abusievelijk verwijderd is. Ik heb zijn abonnement met nummer op mijn naam laten zetten juist om de begroeting te bewaren maar wel met een goedkoper abonnement.
Helaas heb ik iets gedaan waardoor zijn begroeting weg is.
Reputatie 7
Badge +25
Ik zie het, dankjewel! Dan begin ik nu m'n speurtocht naar de mogelijkheden. Zodra ik meer weet, kom ik er bij je op terug!
Badge
Ik wacht het af. Het zou fantastisch zijn als het op de een of andere manier zou lukken.
Reputatie 7
Badge +25
Ik heb nog geen concrete informatie, maar weet dat ik er nog steeds mee bezig ben!
Badge
Dank voor de update
Reputatie 7
Badge +25
Ik heb begrepen dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met mijn collega. Het gaat dus niet meer lukken om de begroeting terug te halen, wat ontzettend jammer 😞.
Badge
Inderdaad ik ben gebeld.
Ik vind het ook ontzettend jammer en had het graag anders gezien. Helaas.😥
Wil jullie wel bedanken voor de moeite.

Reageer