voicemail instellen samsung s5

• 21 juli 2014
  • 3 reacties
  • 17076 keer bekeken

Hoe moet ik een persoonlijke boodschap instellen op mijn samsung s5?

Ik heb het toestel nu een paar weken en ontdek steeds meer (blij als oude iphone gebruiker) maar voicemail instellen is mij nog niet gelukt....

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Het activeren van de voicemail gebeurt via 12331, standaard zou deze al actief staan. Wanneer u voor de eerste keer belt naar 1233 kunt u dan ook een persoonlijke welkomstboodschap instellen. Mocht dit eventueel gedaan zijn dan kunt u ook eerst de voicemail uitschakelen door te bellen met 12339.

dat lukt dus niet. Ik kom direct in mijn voicemail terecht waarbij ik hoor hoeveel berichten zijn opgeslagen. Vervolgens worden deze berichten afgespeeld.

Reputatie 7
Badge +27
Beste Blonddenhaag,

Welke melding krijg je als je jouw nummer belt? Gaat deze dan eindeloos over of krijg je de oude voicemail?

Normaliter is het zo dat als je de voicemail al een keer hebt ingesteld op een 06-nummer, dat je dit niet opnieuw hoeft te doen als je het SIM-kaartje in een ander toestel plaatst of een nieuwe SIM-kaart op een bestaand nummer krijgt.

Dat zou betekenen dat je met het # naar het hoofdmenu kunt, waar je vervolgens kunt kiezen voor 'begroetingen'. Wil je me laten weten of het daarmee gelukt is?

Reageer