Beantwoord

Voicemail werkt niet op Lenovo P2 Android

  • 7 June 2021
  • 9 reacties
  • 46 keer bekeken

Ik krijg me VoiceMail niet aan de gang op mijn Lenovo P2 android, eigenlijk alles geprobeerd nieuw code,kpn klantenservice gebeld de VoiceMail is aangezet, netwerk instellingen gereset



Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Jodoky 15 June 2021, 19:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Krijg mijn voicemail niet aan de praat op mijn Lenovo P2 android?!


Admin: reactie verplaatst naar eigen topic

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons KPN Forum @Jodoky! Zo te horen heb je al van alles geprobeerd om je voicemail aan de praat te krijgen. Jammer dat het nog niet gelukt is. Kun je uitleggen waar je precies tegenaan loopt? Wat werkt op dit moment wel en wat niet?

 

Als ik mijn telefoon niet opneem,dan krijg je geen voicemail,ik kan inpricipe alles functies gebruiken dus wel eigen boodschap,code veranderen de instellingen wijzigen mijn telefoon is wel dualsim maar gebruik slot twee voor geheugen kaart,qwa instellingen staat ie op bellers mogen inspreken ook heb ik aan ge smst naar 1233, krijg ik terug dat ie aangezet word en ook van kpn dat instellingen doorschakelen is veranderd

Reputatie 7
Badge +17

Heb je al eens gebeld naar 1233? Wat hoor je als je daarheen belt? Normaal gesproken kun je via 1233 ook je voicemails beluisteren? 
Heb je overigens wel een sms of bericht ontvangen dat je een gemiste oproep hebt/voicemail hebt? 

Als je mijn nummer draait en ik niet opneem krijg je "dit nummer is niet bereikbaar bel 1888 om telefoon nummer te zoeken" 

Reputatie 7
Badge +17

Hai @Jodoky! Ik dacht dat ik al gereageerd had, maar niet dus. Excuus! Als je jouw eigen simkaart in een andere telefoon doet. Dan ontvang je wel voicemails, of niet? Dit bericht: “dit nummer is niet bereikbaar bel 1888 om telefoon nummer te zoeken", is geen standaard voicemail melding. 1888 is namelijk een betaalde dienst om telefoonnummers te zoeken. Ik vermoed dat het met de Dual sim instelling te maken heeft. Heb je al eens contact gehad met de fabrikant? 

Bij T-Mobile was dat geen probleem is blijkbaar dual sim probleem bij KPN,ga woensdag ff naar de winkel want in huwaie dual sim zelfde probleem in de gsm van mijn moeder geen probleem dan is mijn voicemail bereikbaar en vind verder een fijn toestel en nog niet aan vervanging toe

Ipv woensdag naar de winkel is het niet meer nodig sinds ik mijn simkaart heel ff in de gsm van mijn moeder heb gehad doet ie het ineens misschien een tip voor mensen met dual sim,de gsm van moeder was een Samsung en Android en enkel sim ter volledigheid

Reputatie 7
Badge +17

Wow! Bijzondere oplossing, maar super dat het nu werkt. Fijn dat je het hier even deelt. :blush: