Beantwoord

Volume S9 zacht na telefoongesprek

• 17 november 2018
  • 5 reacties
  • 715 keer bekeken

Elke keer als ik een telefoon gesprek heb gevoerd staat daarna het volume van meldingen, you tube enz op minimaal geluid. Ook als ik het volume op de hoogste stand zet klinkt het heel zacht.
Bij you tube heb ik een keer de melding gehad dat ik tijdens een oproep niet meer volume kreeg. Ik had mijn oproep allang afgesloten.

Ik krijg het volume alleen weer normaal als ik mijn telefoon opnieuw opstart. Dat is alleen erg onhandig na elk gesprek!

Het lijkt of hij in een oproep blijft hangen.
icon

Beste antwoord door Marcia_ 18 november 2018, 14:34

Welkom @CathZ, leuk dat je ons forum hebt gevonden! Je probleem komt me helaas niet bekend voor, het lijkt me heel lastig! Op mijn Android telefoon (HTC) heb ik een apart bel- en mediavolume. Ik neem aan dat jij dat ook hebt. Op het moment dat je een gesprek hebt, gaat dan je mediavolume ineens omlaag? Wellicht kan je eens proberen om je toestel eenmalig terug te zetten naar de fabrieksinstellingen? Maak eerst wel een back up van al je gegevens. Ik ben benieuwd of het daarna opgelost is!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @CathZ, leuk dat je ons forum hebt gevonden! Je probleem komt me helaas niet bekend voor, het lijkt me heel lastig! Op mijn Android telefoon (HTC) heb ik een apart bel- en mediavolume. Ik neem aan dat jij dat ook hebt. Op het moment dat je een gesprek hebt, gaat dan je mediavolume ineens omlaag? Wellicht kan je eens proberen om je toestel eenmalig terug te zetten naar de fabrieksinstellingen? Maak eerst wel een back up van al je gegevens. Ik ben benieuwd of het daarna opgelost is!
Reputatie 7
Badge +28
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat je eruit gekomen bent. Als we nog iets voor je kunnen doen, laat je het weten?
Ik had niet gereageerd in de hoop meer antwoorden te krijgen. Helaas heb ik die niet gekregen.
Het probleem is nog niet opgelost en is er nog steeds.
Reputatie 7
Badge +28
Jammer dat het niet opgelost is! Had je het toestel al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Daarnaast zou je ook eens bij Samsung kunnen kijken of het probleem bij hen herkend wordt. Hier nog niet helaas!
Ik zal het inderdaad eens bij Samsung navragen

Reageer