Beantwoord

Voor 21.00u besteld, de volgende dag in huis

  • 23 May 2020
  • 2 reacties
  • 804 keer bekeken

Gisteren een telefoon besteld, voor 21.00u in huis de volgende dag in huis.

Nou dat is dus niet het geval! ga je er over bellen, krijg je nog een klantontvriendelijke persoon aan de telefoon ook, persoon aan de telefoon kan er niks mee, vraag je wat er wel kan.. antwoord niks...alleen afwachten.… . Als je dan vraag waarom dat dan om de site staat bij het bestellen "voor 21.00u besteld, volgende dag in huis” , krijg je als antwoord, heeft u nog andere vragen.

Geweldige service, bedankt...

icon

Beste antwoord door Chrizziey 23 May 2020, 15:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

 @Tamara123, het kan soms zijn dat bij een duurder toestel er een kredietcheck achter de schermen plaats vind waardoor deze belofte niet altijd nagekomen kan worden.  Wat zegt jou bestelstatus

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Tamara123, ik kan me voorstellen dat je jouw nieuwe telefoon graag zo snel mogelijk wilt hebben. Wat Chris hierboven aangeeft klopt, soms komt je nieuwe toestel iets later aan, we doen altijd ons best om je deze zo snel mogelijk toe te sturen. Ik hoop dat je inmiddels al veel plezier hebt van je nieuwe toestel, laat het gerust weten als je vragen hebt.