Vraag

voor 23:59 besteld andere dag in huis

  • 28 maart 2018
  • 2 reacties
  • 160 keer bekeken

Waarom gebruikt u deze slogan?
Het klopt namelijk niet.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Hallo Hoftuin, welkom op ons Forum 🙂 ik kan mij goed voorstellen dat je er erg naar uitkijkt om je nieuwe toestel zo snel mogelijk te krijgen! Balen dat jouw bestelling niet binnen de vermelde tijd (voor 23.59 uur besteld volgende dag in huis) is afgeleverd.

De meeste orders kunnen wij binnen de afgesproken tijd afleveren, helaas lukt dat bij een enkele bestelling niet altijd 😓
Gelukkig houden we je op de hoogte via SMS over de status van je bestelling. Ook kun je de order volgen op Mijn Bestelling Mobiel. Door je bestelnummer en postcode op te geven vraag je de status van je bestelling op.
  • Status van je mobiele bestelling controleren
  • Informatie over de levering inzien
  • Orderbevestiging direct downloaden


Ik ben zo vrij geweest om jouw bestelgegevens erbij te pakken. Gelukkig is je nieuwe toestel vandaag afgeleverd! YEAH 🙂
Sorry, dat je er 2 dagen langer op hebt moeten wachten!

Heel veel plezier met je nieuwe toestel. Als je nog vragen hebt geef een gil, we helpen je graag verder! 🙂
te veel meldingen hierover, daar moet KPN echt in verbeteren of de slogan verwijderen. dit is misleidend en zeer klantonvriendelijk
De volgende keer een bestelling bij de concurrent, dat is het gevolg

Reageer