(voorverkoop) HTC one M8

• 28 maart 2014
  • 15 reacties
  • 2552 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +8
Bestel nu de HTC One M8 via KPN en ontdek de mobiele kracht van 4G met de nieuwe HTC one M8, een in luxe gegoten smartphone met een frame dat helemaal vervaardigd is uit aluminium en in combinatie met de full HD 5 inch scherm ziet dat er niet alleen prachtig uit en voelt het geweldig aan, het werkt ook een stuk prettiger met zo’n super mini computer binnen handbereik.

m8

De Techniek
HTC maakt gebruik van een Qualcomm®️ Snapdragon™️ 801, quad-core CPU en de hele WiFi a/b/g/n/ac (2,4 & 5 GHz) familie en alle KPN frequentie banden zijn aanwezig inclusief UMTS en 3G op 2100 en 900mhz. Zelfs GPS, NFC en de nieuwste Bluetooth®️ 4.0 aptX™️ chip ontbreken niet en om de beste beeldkwaliteit te kunnen bieden heeft HTC de ImageChip2 ontworpen. Een hele rits aan sensoren en technieken optimaliseren de werking van de ISP (Image Signal Processor) beeld en (HD-voice) geluid.

• Form factor: nano SIM, aluminium behuizing (barmodel).
  • General: GSM, 2G, 3G and 4G LTE.
  • Dimensions: 146,36 x 70,6 x 9,35 mm 160gram.
  • Display: 5" 16M-color Super LCD3 capacitive touchscreen met een resolutie van 1920 x 1080 pixels (441ppi).
  • Chipset: Snapdragon 801 MSM8974-AB (v3) & Hexagon DSP QDSP6V5A, 600MHz.
  • CPU: 2.3GHz Krait 400.
  • GPU: Adreno 330.
  • RAM: 2GB.
  • Memory: 16/32GB storage, microSD card slot uitbreidbaar tot 128 GB.
  • Still camera: Wide-angle 5 MP voor / achter duocamera HTC UltraPixel™️ camera , BSI sensor, pixel size 2.0 um, sensor size 1/3”, f/2.0, 28mm lens.
  • Video camera: HTC ImageChip 2. 1080p Full HD video recording with HDR video.
  • Connectivity: Wi-Fi a/b/g/n/ac, Wi-Fi hotspot, Bluetooth 4.0 aptX™️ enabled, microUSB 2.0 with MHL, GPS receiver with A-GPS and GLONASS, 3.5mm audio jack, NFC.
  • Battery: 2600mAh met extreme Power Saving Mode, bij 10% nog tot 30 uur stamina.
  • Additional:  stereo speakers BoomSound™️, Accelerometer, Proximity sensor, Ambient light sensor,Gyro sensor,Barometer sensor, HTC Zoe™️ HTC Sense™️, HTC Connect™️ HTC BlinkFeed™️
 m8 batterytest

Ultrapixel

Zo zijn met de speciale UltraPixel Duo camera met een pixelformaat van 2,0 um, sensorgrootte 1/3”, f/2.0, en een 28mm-lens de mooiste Foto en Video-opnames mogelijk in volledige 1080p HDR video kwaliteit en de Secundaire camera legt diepte-informatie vast zodat je achteraf zelf kan aangeven welk deel van de foto scherpgesteld moet worden.

Nog een voordeel van de nieuwe sensor is dat de bestandsomvang van elke foto kleiner is, waardoor minder vaak compressie nodig is voor delen, uploaden of bij opslag in de cloud. Hierdoor blijft de kwaliteit van de foto behouden. De camera aan de voorkant is een 'normale' variant maar dan wel eentje met 5 megapixels voor haarscherpe selfies.

Connect

Daarmee is dit toestel in staat om tot ver in de toekomst garant te staan voor eindeloze toepassingen en dankzij HTC Connect™️ heb je een soepele connectiviteit. Zo wordt de telefoon, ook connected, een eindeloze bron van entertainment met een versnellingsmeter & Gyroscope voor het gamen en zelfs een Barometer, Nabijheid en Omgevingslicht sensors zijn ingebouwd. Tegelijk blijft de lijn vrij voor datgene waarvoor een telefoon bedoeld is: het bellen.

Mobiele Alles-in-1

Bij het Mobiele Alles-in-1 pakket van KPN zit ToestelVeilig er standaard bij. Deze app heeft anti-virus software en beschermt alle persoonlijke gegevens die op de telefoon staan, ook als je de smartphone kwijt bent en dat schept zekerheid.

Verder kunnen mobiele alles-in-1 klanten binnen de Fair Use Policy zorgeloos onbeperkt bellen en sms'en, en krijg je toegang tot internet via het supersnelle mobiele 4G netwerk met landelijke dekking en de beste roaming partners in het buitenland.

Ben je voor het einde van de maand door de data-bundel heen dan is dat geen punt. Je mag maandelijks je bundel vehogen of terug verlagen naar je ingestapte abonnement en na een datalimiet zijn er geen buitenbundelkosten, want waar je ook bent in nederland, er is altijd minimaal 64 kbps als onbeperkte FUP bandbreedte beschikbaar en met 1 van de vele HotSpots en binnenkort Fon van KPN kun je nog veel meer dataverkeer verbruiken. Het is dus overal mogelijk om te Whatsappen, Facebooken of te Internetten.

Natuurlijk is de nieuwe HTC One M8 bij het abonnement direct helemaal van jezelf.

15 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Volgens mij de eerste Android telefoon met een Nano-simkaart. Ben benieuwd of andere merken snel zullen volgen.

Reputatie 7
Badge +8
wel de eerste snapdragon 801 met geheugenslot die uit te breiden is tot 128GB en krijg je er natuurlijk de juiste simkaart er gratis bijgeleverd van kpn, ook als je gaat verlengen.

Reputatie 1
Badge
Heren..

Ik wil hem pre-orderen, maarrrrrr

Komt hij eerder bij jullie binnen en begint het leveren 4 april?

Of krijgen jullie hem pas zelf 4 april binnen en kan ik hem pas die week daarop verwachten?

Groetjes,

Rolando

Reputatie 7
Badge +12
Gezien de verwachting 4 april is zou dat ook betekenen dat de toestellen dan binnenkomen bij KPN en ze ook verzonden gaan worden. Het is dan wel afhankelijk van de hoeveelheid die ze geleverd krijgen en hoeveel vraag er is :)

Reputatie 1
Badge
Aangezien ik zeker weet dat ik bij de eerste 30 pre-orders zit zal dat vast wel goedkomen voor mij haha

Reputatie 7
Badge +8
Dat lijkt me ook. Laat ons ook weten wat je zelf van je toestel en 4G van kpn vindt. :) 

Reputatie 1
Badge
Zal ik zeker doen!

Reputatie 1
Badge
Ja lekker nu weer leverbaar vanaf 5 april..

Reputatie 7
Badge +8

Als je online of telefonisch een bestelling hebt geplaatst bij KPN Mobiel, dan kun je de status van je bestelling online volgen. Je voert je ordernummer en je postcode in en kunt vervolgens de voortgang van je bestelling bekijken. Je vindt je ordernummer in de e-mail die je na je bestelling hebt ontvangen.

Ik ga er vanuit dat de data die persoonlijk vermeld worden gewoon kloppen.

Reputatie 1
Badge
Hoi Glen,

Bedankt!, maar bij mij staat nog steeds bij elke stap 2 april (ook bij afleverdatum) alleen jammer dat ik hem gister toch echt niet gehad heb!!?!!?

Groetjes,

Rolando

Reputatie 7
Badge +8
bedankt voor je melding, de lanceerdatum is 5 april en dat geldt voor alle bestelling. ik denk als je vandaag en morgen weer kijkt dat de afleverdag dan 3 4 en 5 zullen zijn. 

altijd spannend als je iets nieuws wilt kopen. maar gelukkig zijn het geen apple of pinkpop toestanden waarbij je op de stoep moet gaan slapen om het te bemachtigen.

:)

Reputatie 1
Badge
3 april verzending is klaar om verzonden te worden

4 april verzending afgeleverd

kan nog in toekomst kijken ook!!! haha ik neem dus aan dat ik hem morgen kan verwachten!!!

Ik heb vorrige maand mijn abbo laten verlengen en nieuwe telefoon gekozen. Van m7 naar m8. Ik wacht nogsteeds op nieuws tot wanneer het toestel mijn kant uit komt.  enig idee hoe de levering van arctic silver toestellen ervoor staat?   

Reputatie 7
Badge +8
de persoonlijke order status kun je  hier terugvinden. maar die informatie is dus niet afdoende duidelijk?

Kreeg vandaag mijn order gegevens binnen. Duurde ff maar dan heb je ook wat.

Reageer