VoWifi

  • 24 December 2019
  • 7 reacties
  • 1127 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Ik heb VoLTE en VoWiFi werkend op de OnePlus 7 Pro ! (Dit werkt ook voor de Oneplus 6T)

Volg deze stappen voor de Oneplus 6T op de 1e pagina https://forum.xda-developers.com/oneplus-5t/how-to/guide-volte-vowifi-german-carriers-t3817542

Bij stap 7 moeten wij niet kiezen voor India-VoLTE-Vodafone or Telefonica_UK_Commercial, maar voor
Norway Telia Commercial. als je de rest van die Thread verder volgt heb je VoLTE en VoWiFi werkend

Als ik op mijn 6T dit uitvoer, dan krijg ik ten eerste VoWiFi niet werkend. En ten tweede krijg ik bij Norway Telia Commercial, geen 4g verbinding meer. Helaas. VoLTE werkt trouwens wel goed. (tot een herstart)

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@cmderks Welkom terug op ons Forum! Hmm.. Wat gek dat VoWifi niet werkt. Het is ,neem ik aan, gewoon een optie in het toestel.

Daarnaast zeg je dat je geen 4G meer krijgt bij Norway Telia Comercial? Hier had ik nog nooit van gehoord. Is dit een Noorse provider waarmee je in Nederland op internet zit? Als dit zo is, zou je handmatig een ander netwerk kunnen selecteren. 

Reputatie 3
Badge

Het was meer als reactie bedoeld op het truukje zoals beschreven in de link. 

Aangezien kpn de oneplus 6t officieel nog niet ondersteund?

 

Het is geen simkaart van KPN, maar dus een bepaalde instelling. 

Reputatie 7
Badge +17

@cmderks Aahh, je hebt helemaal gelijk, het topic had niet afgesplitst hoeven worden. Bedankt voor je reactie.

 

Ik heb VoLTE en VoWiFi werkend op de OnePlus 7 Pro ! (Dit werkt ook voor de Oneplus 6T)

Volg deze stappen voor de Oneplus 6T op de 1e pagina https://forum.xda-developers.com/oneplus-5t/how-to/guide-volte-vowifi-german-carriers-t3817542

Bij stap 7 moeten wij niet kiezen voor India-VoLTE-Vodafone or Telefonica_UK_Commercial, maar voor
Norway Telia Commercial. als je de rest van die Thread verder volgt heb je VoLTE en VoWiFi werkend

Als ik op mijn 6T dit uitvoer, dan krijg ik ten eerste VoWiFi niet werkend. En ten tweede krijg ik bij Norway Telia Commercial, geen 4g verbinding meer. Helaas. VoLTE werkt trouwens wel goed. (tot een herstart)

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

 

Ik heb zelf ook alleen voLTE werkend met bovenstaande handleiding. Helaas (en waarom ik deze opties ingeschakeld wil hebben) werkt voWIFI nog niet.

 

Is er inmiddels al meer bekend? Of is het iemand gelukt om ook voWIFI met de workaround aan te praat te krijgen?

 

 

Reputatie 1

Zou dit ook moeten werken op de oneplus 7t?

 

ik zie geen volte icoon. ik kan wel hd bellen.

Ik ben inmiddels na 10 jaar trouwe KPN klant overgestapt naar een andere provider. De helpdesk en forum blijkt niet aan mijn vraag te kunnen beantwoorden.

Reputatie 7
Badge +17

Jammer om te horen @Dudink. Het wordt helaas nog niet overal door elk toestel ondersteund. Zie onze site voor meer info over VoWifi