Beantwoord

Vraag over aanschaf telefoons

  • 18 December 2019
  • 6 reacties
  • 160 keer bekeken

Goeden dag heb een vraagje omtrent het kopen van een loser mobile telefoon 

Heb 2 Samsung Galaxy A20E gekocht bij kpn winkel in purmerend 

Had gebeld met klanten service vertelde mij waren € 144,00 Per stuk 

Komt thuisheffing bij Oke maar moest ook nog eens € 20,00 extra betalen 

Voor losse verkoop ben ik het eigenlijk niet mee eens he 3 mobile abonnementen alles in een pakket voor thuis 

Hoop hier bericht over te krijgen 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Bart_ 23 December 2019, 20:05

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Johanna55 Welkom hier op het KPN Forum. Je hebt twee losse telefoons gekocht, schrijf je. Precies waar ben je het niet mee eens? Kun je je vraag nog iets verder toelichten? 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Johanna55 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Mag ik er vanuit gaan dat alles inmiddels helder is? Als ik nog iets voor je kan doen dan lees ik het graag. 

Sorry beetje druk gehad

Maar ik vind het toch eigenlijk als jaren vaste klant met 3 mobile abonnementen en alles in een abonnement van tv en internet, na klanteservice gebeld te hebben en mij de prijs van € 144.00 doorgaf dat ik nog extra € 20.00 extra per telefoon moest betalen ik had er een voor me man en mijzelf gekocht 

Dit wou ik toch even melden 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Johanna55 Dank voor je reactie. Je geeft hetzelfde aan als in je eerste bericht. Je bent het niet helemaal eens met de prijzen van een mobiele telefoon? En dat je €20,- aan extra kosten had waarvan je niet op de hoogte was? 

Ja dat klopt dus voor 2 telefoons even 20.00 extra betalen 

Reputatie 7
Badge +20

Ok, @Johanna55 En waar was die €20,- per toestel voor? Dat staat op de kassabon gespecificeerd en ik kan me voorstellen dat je dit ook hebt besproken in de winkel? 

Reageer